Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów

Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3676236 , fax. 041 3676306
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce
    Rynek 1 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3676236, fax. 041 3676306
    REGON: 29105403600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego akcesoriów komputerowych oraz tonerów, atramentów, taśm barwiących i bębnów do drukarek komputerowych, ploterów i telefaksów tzn. materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta danego urządzenia i wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych urządzeń. 2. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy (nie regenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów). Taśmy, tonery i atramenty muszą być w oryginalnym opakowaniu producenta danego urządzenia, z widocznym numerem katalogowym wskazującym typ i model urządzenia do którego są przeznaczone. Pozostałe materiały muszą być w opakowaniach oryginalnie zamkniętych. Wymagany minimalny okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych określa się na czerwiec 2011 r. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium wpłacane jest w pieniądzu, termin zachowany jest tylko wtedy, jeżeli pieniądze wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium - poświadczona za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem/operacja bezgotówkowa/ na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Regionalny w Kielcach Nr 79 2030 0045 1110 0000 0027 3290. z dopiskiem: Wadium na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 Pzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub których oferty zostały odrzucone, a którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c)w odpowiedzi na wezwanie, nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub wymaganych pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Gwarancja/poręczenie, stanowiąca formę wniesienia wadium, musi spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): - ustalać beneficjenta, tj. Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, - określać kwotę gwarantowaną w złotych - w wysokości określonej w SIWZ, - określać termin ważności -nie krótszy niż okres związania ofertą wynikający z SIWZ, - podawać przedmiot gwarancji/poręczenia - wynikający z SIWZ, - gwarantować wypłatę w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na każde żądanie Zamawiającego. 11.Gwarancja/poręczenie nie mogą zawierać jakichkolwiek zapisów ograniczających zakres odpowiedzialności gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp. Warunki udziału zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. dostaw w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń komputerowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł. każda, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale X SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XIV i terminie wskazanym w rozdz. XV SIWZ oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz: a) ofertowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do SIWZ b) oświadczenia o zleceniu/nie zlecaniu części zamówienia podwykonawcom - zał. Nr 2 do SIWZ Wymagana forma dokumentów - oryginał. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp. - zał. Nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, - zgodnie z opisem w rozdz. VIII, wg zał. Nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę 4. Dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust.1 Pzp: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 4 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. 5. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia - art. 366 Kodeksu Cywilnego. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach