Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 758 3608 , fax. 0-95 758 3609
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
    ul. Piłsudskiego 19 19
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 758 3608, fax. 0-95 758 3609
    REGON: 21102793200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupslubice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa - fabrycznie nowych, nie regenerowanych nie napełnianych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczone materiały eksploatacyjne. -Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. -Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty posiadały deklarację producenta tonerów i tuszy dopuszczającą produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach, jak również oświadczenie, ze stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy. -Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku. -Oferowane tonery i tusze nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. -Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. -Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupslubice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach