Prezydent Miasta Będzina ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 267-35-16 , fax. (032) 267 62 19
- Data zamieszczenia: 2010-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Będzina
ul. 11 Listopada 20 20
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 267-35-16, fax. (032) 267 62 19
REGON: 00051556490000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miejskiego w Będzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do siedziby Urzędu Miejskiego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 20 zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Wykonawca winien dostarczać przedmiot umowy własnym transportem do magazynu Zamawiającego. UWAGA! 1.Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne ( tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt określony w złożonej ofercie), być fabrycznie nowe , wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane ( tzn. nie pochodzą z recyklingu i nie były poddane procesowi regeneracji), posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki, faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu , koszt naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem , iż naprawę urządzeń na gwarancji Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis gwarancyjny na rzecz Zamawiającego i obciąży kosztami Wykonawcę. 3.Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego, tzn. innego niż produkty pochodzące od producenta sprzętu, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301250001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy tonerów i bębnów do drukarek dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DGt.457.4.2016)
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek Xerox i Develop w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2015-01-26 - DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 59/ichpw/2014
Dodano: 2014-09-22 - DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 44/ichpw/2014
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa tuszów, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
Dodano: 2014-03-06 - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek Xerox w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa tonerów i tuszów do urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
Dodano: 2013-03-28 - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych DEVELOP i KONICA MINOLTA w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach
Dodano: 2013-01-17 - Dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 562 DN
Dodano: 2012-11-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz innych materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
Dodano: 2012-03-13