Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
- Data zamieszczenia: 2010-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Gnieźnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Gnieźnie oraz dostawa nośników danych i środków czyszczących. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. Ilości zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70 % ceny podanej w formularzu ofertowym. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniami, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Dostarczane materiały powinny posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. 4. Dostawy zamawianych materiałów będą realizowane na podstawie składanych zamówień w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego w ciągu 24 godzin od daty wysłania zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie lub pisemnie za pośrednictwem faksu lub e-mailem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych sądów rejonowych
Dodano: 2016-02-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - jednorazowa dostawa do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego tonerów/tuszów, papieru (format A4) oraz innych materiałów biurowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2015-12-02 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących (tonerów i tuszów) do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego
Dodano: 2015-07-07 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy - 2 części
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2015 roku.
Dodano: 2015-02-05 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku
Dodano: 2014-02-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych i monitorów komputerowych do Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2013-11-20