Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń kopiujących

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń kopiujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń kopiujących w podziale na części; Część nr 1 - materiały eksploatacyjne - oryginalne Część nr 2 - materiały eksploatacyjne - regenerowane Część nr 3 - nośniki do przechowywania danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne opisane w części nr 1 - oryginalne , muszą być oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone. Muszą być fabrycznie nowe, nie uzupełnione, nie eksploatowane wcześniej, nie przerobione, w opakowaniach oryginalnych producenta oraz zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania . b) materiały eksploatacyjne opisane w części nr 2 - regenerowane, w trakcie regeneracji tonerów muszą zostać wymienione wałki optyczne na nowe, wraz ze wszystkimi zniszczonymi i zużytymi częściami, natomiast tusze winny być poddane kontroli szczelności, a także procesom czyszczenia polegających na usunięciu resztek starego atramentu a następnie napełnione nowym atramentem. Materiały wyposażone oryginalnie w chipy zliczające muszą posiadać układy ( chipy), tak aby zapewniały kompatybilność. c) nośniki do przechowywania danych opisane w części nr 3 - Wykonawca gwarantuje, że w każdym opakowaniu zbiorczym maksymalna ilość uszkodzonych płyt nie przekroczy 10%. Przez płytę uszkodzoną rozumie się płytę na której z powodu błędu fabrycznego nośnika, nie udało się zamawiającemu nagrać poprawnie danych. W przypadku stwierdzenia uszkodzonych płyt w ilości powyżej 10% , Zamawiający zażąda wymiany płyt uszkodzonych na nowe. d) w trakcie użytkowania Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę materiałów eksploatacyjnych i nośników, e) w przypadku wad materiałów eksploatacyjnych uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie sprzętu, Wykonawca gwarantuje wymianę wadliwego materiału na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu oraz zwrot kosztów naprawy sprzętu ( bez względu na to, czy jest on jeszcze objęty gwarancją producenta czy też po jej upłynięciu), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie konkretnych materiałów . f) w przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. g) Wykonawca który uzyska zamówienie jest zobowiązany do bezpłatnego odbioru zużytych głowic, bębnów, tasiemek drukujących, pojemników po zużytych tuszach, tonerach i tasiemkach w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania informacji o możliwości odbioru oraz dostarczenia dokumentu poświadczającego przekazanie w/w opakowań do utylizacji ( karta przekazania odpadu) h) Zamawiający wymaga terminu ważności, nie krótszego niż 12 miesięcy na oferowane materiały i nośniki. i) realizacji dostaw w terminie określonym w załączniku nr 2 - formularzu oferty, j) realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, k) dostaw wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach