Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: - nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe, - nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, - nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki, - nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, - nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki, - muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony, - muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. - za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 3. Oferta musi zawierać: - nazwę producenta, - kod produktu. 4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy. 5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. 7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 8. W przypadku zaoferowanych materiałów równoważnych do drukarek Brother 5250, Brother 5350, Kyocera FS 2020, OKI C530 komplet kolorów, Oki C 810 komplet kolorów, Oki MC 861 komplet kolorów, Samsung CLX 6250 komplet kolorów, Epson D 78 i D 120, Epson D300 i Konica Minolta Bizhub C253 i Konika Minolta Bizhub 211 Wykonawca oferujący najniższą cenę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery oraz komplet atramentów do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, zabrudzone wydruki, a w przypadku drukarki atramentowej wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najniższą cenę do przedstawienie próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najniższą cenę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd. 9. UWAGA drukarki EPSON D78 służą tylko i wyłącznie do drukowania wklejek do tymczasowego paszportu i są drukowane na specyficznym papierze. 10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ppkt. 8 ponosi w całości Wykonawca. 11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie z ppkt. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę i dokona za nią zapłaty. 12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia. 13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy, czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia. 14. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji z załącznika nr 4 - opis przedmiotu zamówienia, spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach