Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Wiślna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2557-300 , fax. 12 2557-465
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2557-300, fax. 12 2557-465
    REGON: 102127000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy, pojemniki na zużyty toner, folie kopiujące) do drukarek, kserokopiarek i faksów użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Krakowie, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których poszczególne dotyczą dostaw: 1) Część I – oryginalnych materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń w okresie gwarancji; 2) Część II – oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu został zawarty w: 1) dla części I zamówienia: a) Formularz Cenowy – Załącznik nr 4 do SIWZ, b) Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) dla części II zamówienia: a) Formularz Cenowy – Załącznik nr 5 do SIWZ, b) Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SIWZ. 1. Umowy na poszczególne części zamówienia zostaną zawarta na czas określony, z okresem obowiązywania od dnia podpisania do dnia 30.11.2017 r. lub do momentu wyczerpania ilości asortymentu określonego odpowiednio w Załączniku nr 4 dla części I zamówienia i w Załączniku nr 5 dla części II zamówienia, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach