Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Wiślna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2557-300 , fax. 12 2557-465
- Data zamieszczenia: 2017-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2557-300, fax. 12 2557-465
REGON: 102127000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy, pojemniki na zużyty toner, folie kopiujące) do drukarek, kserokopiarek i faksów użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Krakowie, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których poszczególne dotyczą dostaw: 1) Część I – oryginalnych materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń w okresie gwarancji; 2) Część II – oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu został zawarty w: 1) dla części I zamówienia: a) Formularz Cenowy – Załącznik nr 4 do SIWZ, b) Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) dla części II zamówienia: a) Formularz Cenowy – Załącznik nr 5 do SIWZ, b) Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SIWZ. 1. Umowy na poszczególne części zamówienia zostaną zawarta na czas określony, z okresem obowiązywania od dnia podpisania do dnia 30.11.2017 r. lub do momentu wyczerpania ilości asortymentu określonego odpowiednio w Załączniku nr 4 dla części I zamówienia i w Załączniku nr 5 dla części II zamówienia, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2023-12-29 - Dostawy tuszy i tonerów na potrzeby RCKiK w Krakowie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz opasek kodów kreskowych.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2022-09-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla UMWM
Dodano: 2022-09-07 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-05 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2021-03-02