Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
- Data zamieszczenia: 2012-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
os. Złotej Jesieni 1 1
31-826 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
REGON: 12118869400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - według 2 pakietów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie poszczególne części stanowią pakiety od 1 do 2. 4. Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 zostaną odrzucone. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 6. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewnia niezawodna pracę przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w użytkowaniu przedmiotu zamówienia (które nie wynikają z błędnej eksploatacji), Wykonawca, w ramach gwarancji, zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia - do wymiany danego asortymentu na nowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i utylizacji zużytych pojemników na własny koszt. Odbiór zużytych pojemników odbywać się będzie raz w miesiącu ( w terminie obustronnie uzgodnionym) lub w momencie sukcesywnej dostawy. 8. Każdy przedmiot zamówienia musi osiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany). 9. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny, równoważny w odniesieniu do materiałów pochodzących od producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub naprawić sprzęt na własny koszt i ryzyko w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. 10. Niewykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu w terminie podanym w punkcie powyższym, uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt Wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. Jeśli uszkodzenia sprzętu z winy materiału eksploatacyjnego będą się powtarzać, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę z winy Wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami w umowie nt. wysokości kar. 11. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę opinii serwisu obsługującego Zamawiającego, Zamawiający zleci ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. Potwierdzenie ekspertyzy będzie skutkować zwrotem jej kosztów przez Wykonawcę. 12. W przypadku gdy ekspertyza, o której mowa powyżej wskaże, że przyczyną uszkodzenia urządzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc id dnia otrzymania wyników ekspertyzy, urządzenie zastępcze o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych od naprawianego urządzenia. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o Niue gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. Ponadto: - W przypadku kasety do drukarki: Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zużywalne w kasecie były wymienione na nowe. - W przypadku proszku do kserokopiarki: w sytuacji dostarczenia przez Wykonawcę towaru wadliwego, uszkodzonego - będzie on zobowiązany uznać reklamację i w terminie 3 dni roboczych dostarczyć nowy asortyment wolny od wad, uszkodzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego (tonerów, bębnów światłoczułych)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie i urzędów skarbowych woj. małopolskiego
Dodano: 2016-05-13 - sukcesywna dostawa tonerów i tuszy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-04-28 - Zakup i dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.
Dodano: 2016-04-12 - 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie prze okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-04-06