Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport i wniesienie) - fabrycznie nowych, oryginalnych lub produktów równoważnych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych (w opakowaniu tekturowym), nie noszących śladów otwierania ani uszkodzeń - materiałów eksploatacyjnych do drukarek, określonych w załączniku nr 4 do siwz. 2. Wykonawca w ramach realizacji nin. zamówienia zobowiązany będzie również do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ich utylizacji. 3. Miejscem dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbioru materiałów zużytych będzie pomieszczenie powielarni mieszczące się w piwnicy budynku Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Parkowa 2 (w budynku jest winda). 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry, za wyjątkiem poz. 47, 59 i 101 załącznika nr 4 do siwz. 5. Przez produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (wykonany z elementów, które nie są bezprawnym odwzorowaniem elementów tonerów/atramentów/taśm oryginalnych producentów drukarek, lub z pełno-wartościowych komponentów z odzysku nie noszących śladów uszkodzenia), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (odpowiednio wydajność, pojemność, objętość, trwałość, chip elektroniczny) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 6. Zaoferowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. winny pozwalać na wykorzystywanie wszystkich możliwości technicznych urządzenia oferowanych przez producenta oraz pełne monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu (jeśli urządzenie taką funkcję posiada). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, muszą spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe. 7. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta drukarki. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów nie spełnia parametrów towaru oryginalnego, Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy , wolny od wad. 10. W przypadku usterki wywołanej przez zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązany zostanie do pokrycia kosztów serwisowania (naprawy) urządzenia drukującego, a w przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia, wymiany sprzętu na nowy, co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną lub przesłaną drogą elektroniczną opinię serwisu drukarek, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę serwisową nt. przyczyn jej uszkodzenia. Wymiana sprzętu na nowy winna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia powiadomienia Wykonawcy o konieczności jego zakupu, dokonanego – wg wyboru Zamawiającego - pismem, lub drogą elektroniczną. W przypadku bezskutecznego upływu powyższego terminu nowy sprzęt zostanie zakupiony przez Zamawiającego, a Wykonawca zostanie obciążony jego kosztami. Powyższe zapisy odnoszą się również do urządzeń drukujących objętych gwarancją producenta, bądź gwarancją serwisową. 11. Materiały eksploatacyjne winny być umieszczone w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu tekturowym) producenta materiałów eksploatacyjnych opatrzonym etykietką zawierającą numer katalogowy, termin przydatności i listę kompatybilności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta materiałów eksploatacyjnych). 12. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 24 miesięcznego okresu gwarancji na materiały eksploatacyjne liczone od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 13. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych winien wynosić co najmniej 24 miesięce od daty dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu dożywotnią gwarancję na jakość druku materiałów eksploatacyjnych. 15. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 24 miesięczne rękojmi na wykonaną dostawę materiałów eksploatacyjnych, liczoną od dnia zakończenia realizacji umowy. Przepisy Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio. 16. Termin przydatności winien być podany na opakowaniu przez producenta lub wykonawcę. 17. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić, poprzez złożenie (na wezwanie Zamawiającego) opisu oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (wykonawca winien wskazać symbol katalogowy producenta materiału eksploatacyjnego do danego typu drukarki). Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 18. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin dostawy jednostkowej materiałów eksploatacyjnych wynoszący maksymalnie 7 dni roboczych. 19. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3 do siwz. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 3.800,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty, odpowiednio do części, hasła: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek– wadium” UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot należy wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty wraz z formularzem cenowym 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca zobowiązany jest - bez wezwania Zamawiającego - przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach