Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych oraz zamienników do urządzeń określonych w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. • Przez toner (tusz, taśmę barwiącą) oryginalny, Zamawiający rozumie materiał eksploatacyjny wyprodukowany przez producenta urządzenia do którego ma być zastosowany. • Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowany, ani ponownie napełniany, pochodzącego od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Pojemność czy też wydajność ( ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych oraz musi posiadać znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. • Zamawiający podając wydajność tonerów wyrażoną liczbą stron do zadrukowania w załączniku nr 1a do SIWZ, wskazał minimalną liczbę stron wydruku, jednocześnie dopuszczając tonery o wyższej wydajności. Zamawiający w załączniku nr 1a do SIWZ w pozycjach wskazanych w kolumnie „zamienniki” nie wyklucza zaoferowania tonerów oryginalnych, natomiast w pozycji „oryginał” wymaga tonerów oryginalnych producenta. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia. • Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, nieregenerowane tzn. wykonane z nowych elementów – nowa obudowa, nowy toner ( w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek), nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem ( w przypadku wkładów do drukarek atramentowych), musza mieć nowe oryginalne opakowania, nie noszące znamion otwierania, zaopatrzone w zabezpieczenia stosowane przez producenta ( np. hologramy). • Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. • Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. • Tonery i tusze muszą być pakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia ( producenta tonerów i tuszy). • Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów. • Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne równoważne , pod warunkiem, że produkty te posiadają identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do produktów oryginalnych- wykonanych przez producenta urządzeń i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów. • Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się dołączenia do oferty: a) oświadczenia producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem tuszem są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystywany, ani nie pochodzi z recyklingu, b) oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu ( pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub xero, informowanie o licznie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Załącznik nr 4-oświadczenie RODO (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach