Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Zakres, ilość i minimalne parametry zamawianych materiałów określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, z wyszczególnieniem sprzętu, do którego jest przeznaczony i terminem przydatności do użytku (nie krótszym niż 12 m-cy od daty dostarczenia do zamawiającego), wolne od wad i praw osób trzecich, wyprodukowane przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ lub równoważne. Za równoważne materiały eksploatacyjne uznaje się produkty kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone, o wydajności i jakości co najmniej takiej, jak materiały eksploatacyjne dedykowane przez producenta danego sprzętu. Minimalna wydajność została podana w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne dedykowane przez producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie nie gorszych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez producentów urządzeń. 4. Wykonawca gwarantuje jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowym nasyceniu barw na całym wydruku, braku szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli nośnika w miejscach niezadrukowanych). 5. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 6. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nienoszące znamion otwarcia opakowania. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez konieczności otwierania, tj. na opakowaniu będą umieszczone: numer katalogowy materiału, nazwa i typ urządzenia, do którego jest przeznaczone, symbol/nazwa producenta, data upływu ważności materiału. 7. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcie gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 8. Jeżeli w trakcie trwania umowy i w trakcie trwania okresu gwarancji Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonego towaru niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego materiał, którego żądanie dotyczy, wymienić na produkt nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 10. Zamawiane materiały będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik. Dostawy będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: poniedziałek, środa-piątek w godz. 8-15, wtorek w godz. 10-16. Dostawa obejmuje również wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Urzędu Miasta Kraśnik (III piętro, pok. 311). 11. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, w kolumnie G tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego został określony w kolumnie E tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw materiałów eksploatacyjnych o materiały w liczbie określonej w kolumnie F tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od faktycznego zużycia i zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2016 r. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie za dostawę będzie oparte o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy złożonej w bieżącym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, nawet w przypadku ziszczenia się warunków, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający złoży oświadczenie woli na piśmie (ewentualnie przesłane faksem lub emailem) w zakresie odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza zakres objęty w zamówieniu gwarantowanym określonym w kolumnie E tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: 1) realizacja zamówienia gwarantowanego (liczba materiałów określona w kolumnie E tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ) do 7 dni od daty podpisania umowy, 2) realizacja zamówienia objętego prawem opcji do 31.12.2016 r. na podstawie odrębnych zgłoszeń - realizacja w terminie do 7 dni od otrzymania zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 226000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wymiany wadliwego materiału na nowy, wolny od wad
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach