Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instalacji odwróconej osmozy na składowisku odpadów w Kozodrzy

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810 , fax. 17 2235809
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810, fax. 17 2235809
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instalacji odwróconej osmozy na składowisku odpadów w Kozodrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instalacji odwróconej osmozy na składowisku odpadów w Kozodrzy, wg zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa kwasu siarkowego technicznego w ilości około 90 000 kg. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 24.31.14.11-1 Kwas siarkowy Rodzaj KT, stężenie 96%. Opakowania: 1000 litrów. Jednorazowa ilość dostawy zgłaszana będzie na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, średnio 2 500 kg trzy razy w miesiącu. Zadanie nr 2 - Dostawa wodorotlenku sodu w ilości około 4 000 kg. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 24.31.15.20-8 Wodorotlenek sodu Roztwór 30%. Opakowania: 1000 litrów. Jednorazowa ilość dostawy zgłaszana będzie na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, średnio 1 200 kg dwa razy w miesiącu. Zadanie nr 3 - Dostawa kwasu cytrynowego w ilości około 2 000 kg. Kwas cytrynowy jednowodny E330 w opakowaniach worek 25 kg. Jednorazowa ilość dostawy zgłaszana będzie na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb (około 10 dostaw po 200 kg każda). Zadanie nr 4 - Dostawa ultrasilu w ilości około 1 000 kg. Ultrasil P-3 11 w opakowaniach worek 22,5 kg Jednorazowa ilość dostawy zgłaszana będzie na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb (około 5 dostaw po 225 kg każda). Zadanie nr 5 - Dostawa antyskalantu w ilości około 300 kg. Antyskalant VITEC 4000 w opakowaniach pojemnik 23 kg Jednorazowa ilość dostawy zgłaszana będzie na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb (około 7 dostaw po 46 kg każda). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) 1. Podana ilość materiałów dla poszczególnych zadań jest szacunkowa i w przypadku zamówienia przez Zamawiającego w okresie umownym mniejszej ilości, nie poniesie on żadnych konsekwencji z tego tytułu. 2. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy. Transport materiałów do magazynu instalacji odwróconej osmozy na składowisku w Kozodrzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ADR. Koszty dostaw oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową. 3. Cena jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdą dostawę jednostkową ustalana będzie jako iloczyn ilości dostarczonego materiału podanej na dokumencie wydania oraz stawki jednostkowej netto za 1 kg materiału podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Do tak obliczonej ceny zostanie doliczony podatek VAT w stawce wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów w dniu wystawiania faktury. Cena ta jest stała przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Dostawy będą odbywać się na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności po dostawie. Należności za faktycznie dostarczone materiały będą regulowane przelewem do 30 dni, od dnia wystawienia faktury VAT. 5. Dostawy poszczególnych materiałów będą następowały na telefoniczne zlecenie zamawiającego, wskazujące ilość oraz datę realizacji dostawy. Zamówienie będzie składane z 24 godzinnym wyprzedzeniem przed datą planowanej dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza opóźnienie dostawy, lecz nie większe niż 1 dzień od wyznaczonego terminu. 7. Realizacja dostaw w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 700 - 1500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243114111
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach