Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
- Data zamieszczenia: 2017-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
REGON: 51074344000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2018r. lub do wyczerpania maksymalnej łącznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy - w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 2. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z przewidywaną ilością poszczególnych artykułów został opisany w zbiorczym zestawieniu materiałów eksploatacyjnych – zał. nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że podane w zbiorczym zestawieniu materiałów eksploatacyjnych – zał. nr 5 do SIWZ ilości poszczególnych materiałów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załącznikach do istotnych postanowień umowy oraz prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienione ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany artykuł. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowić będą zmiany umowy. 4. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMÓW, stanowiące zał. nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) Wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100gr) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, nr postępowania) w terminie do dnia 25.04.2017r. do godz. 0900. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5) Wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: I. w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. II. w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9) Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2023
Dodano: 2022-10-31 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2021
Dodano: 2020-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych – tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2020-02-13 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2020
Dodano: 2019-11-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących.
Dodano: 2019-01-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących.
Dodano: 2018-01-24 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2018
Dodano: 2017-11-21 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę w 2017 roku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
Dodano: 2017-07-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2017-06-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2017-06-14