Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksloatacyjnych do drukatek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2014 rok

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksloatacyjnych do drukatek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2014 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Zamawiającemu przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, których rodzaj, ilość zawierają załączniki Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2014 r. i Wykaz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów na 2014 r. 2. Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów dostarczone przez Wykonawcę muszą: 1) być dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone; 2) zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia; 3) być fabrycznie nowe przez co Zamawiający rozumie materiały w 100% nowe, czyli nieregenerowane, ponownie nienapełniane ani nierefabrykowane - Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania materiałów eksploatacyjnych, których proces wytwarzania ogranicza się do czynności ponownego napełnienia, uzupełnienia samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu itp.) i wymiany zużytych elementów mechanicznych na nowe. 4) zapakowane próżniowo lub w inny sposób zabezpieczający toner przed wilgocią; 5) zabezpieczone na czas transportu oraz przechowywania przed wysypaniem się proszku z kasety. Zabezpieczony musi być także bęben światłoczuły tonera przed uszkodzeniami mechanicznymi jak i dostępem światła; 6) zapakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z opisem zawartości; 7) spełniać normy obowiązujące na tego rodzaju artykuł; 8) wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy; 9) posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy, symbol i wykaz urządzeń do których jest stosowany (np. logo producenta lub symbol), termin ważności lub datę produkcji; 10) zapewniać pełną współpracę z oprogramowaniem sprzętu monitorującego stany zasobników z tuszem lub tonerem; 3. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu (drukarek, kserokopiarek, faksów), Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (drogą elektroniczną lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, produkty te muszą być kompatybilne ze sprzętem, do których są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, dołączy do oferty oświadczenie lub inny dokument gwarantujący: a) zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie danego materiału eksploatacyjnego, b) bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności, c) w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. 5. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń. 6. W przypadku ujawnienia, w okresie gwarancji uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub drogą elektroniczną. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, 8. W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. 10. Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne, a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania. Wykonawca zobowiązany jest wystawić kartę przekazania odpadu. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w poszczególnym asortymencie lub rezygnację z danego asortymentu. Ilości materiałów eksploatacyjnych w załącznikach Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2014 r. i Wykaz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów na 2014 r. są ilościami orientacyjnymi przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach