Przetargi.pl
Dostawa materiałów edukacyjnych i szkoleniowych na potrzeby Projektu nr WND-POKL.09.01.02-02-387/08 realizowanego w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: WIEDZA NA TALERZU - warsztaty dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów przyrodniczo-matematycznych oraz humanistycznych

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów edukacyjnych i szkoleniowych na potrzeby Projektu nr WND-POKL.09.01.02-02-387/08 realizowanego w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: WIEDZA NA TALERZU - warsztaty dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów przyrodniczo-matematycznych oraz humanistycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów edukacyjnych i szkoleniowych na potrzeby projektu nr WND-POKL.09.01.02-02-387/08, pn.: WIEDZA NA TALERZU - warsztaty dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów przyrodniczo-matematycznych i humanistycznych. Projekt ten współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizować będzie Gimnazjum nr 4 w Jeleniej Górze im. Noblistów Polskich, 58-506 Jelenia Góra, ul. Karłowicza 33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części II niniejszej SIWZ. Opis części zamówienia Zamówienie niniejsze składa się z 3 części: - część 1 - Materiały edukacyjne, - część 2 - Materiały szkoleniowe, - część 3 - Artykuły biurowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2A lub Dokument 2B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. spółek cywilnych, konsorcjów), aby: Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub oświadczenie, że wykonawca nie prowadzi działalności - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 1 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór: Dokument 2A lub 2B odpowiednio do sytuacji Wykonawcy - podpisane przez Pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jeleniagora.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach