Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Ignacego Lisa 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 14 6813574 , fax. 14 6704215
- Data zamieszczenia: 2013-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
ul. Ignacego Lisa 2 2
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 14 6813574, fax. 14 6704215
REGON: 00064770100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych w tym m.in. długopisów, ołówków, linijek, gumek ołówkowych, zeszytów dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych w tym długopisów 61 szt., ołówków 61 szt, linijek 61 szt, gumek ołówkowych 61 szt, zeszytów 61 szt, teczek na dokumenty 61 szt. oraz dzienników przebiegu praktyk 61 szt. dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, wzór dziennika przebiegu praktyk zawiera załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone towary na okres 12 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-10-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH
Dodano: 2015-04-29 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-04-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.33.2014)
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8
Dodano: 2014-03-10 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2014 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej
Dodano: 2013-12-17 - przetarg nieograniczony na dostawy artykułów biurowych wraz z odbiorem, utylizacją, regeneracją zużytych materiałów eksploatacyjnych drukarek
Dodano: 2013-12-05 - Wykonanie materiałów biurowych wraz z nadrukiem i dostawą w ramach projektu pn.: Program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych z terenu województwa podkarpackiego w roku szkolnym 2013/2014.
Dodano: 2013-11-20