Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej przepustką do dalszych etapów kształcenia

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4446219 , fax. 061 4446228
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim
    Stary Rynek 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4446219, fax. 061 4446228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej przepustką do dalszych etapów kształcenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: /Indywidualizacja procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej przepustką do dalszych etapów kształcenia/ nr: POKL.09.01.02-30-044/11 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych/ CPV - 22.10.00.00-1, 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1 Szczegółowy opis materiałów dydaktycznych zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Składają się na nie pomoce, które posłużą do prowadzenia następujących zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych - koło matematyczne, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych - koło przyrodnicze, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło muzyczne, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło taneczne, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło plastyczne, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło teatralne, Zamówienie realizowane będzie w następujących placówkach oświatowych Gminy Grodzisk Wielkopolski: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolski, Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Wielkopolskim, Szkoła Podstawowa w Słocinie, Szkoła Podstawowa w Grąblewie, Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Ptaszkowie, Szkoła Podstawowa im. Andrzeja Grubby w Kąkolewie. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy, Wykonawca jest zobowiązany do podziału materiałów dydaktycznych dla każdej szkoły osobno tj. dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolskim, Szkoły Podstawowej nr 4 w Grodzisku Wielkopolskim, Szkoły Podstawowej w Słocinie, Szkoły Podstawowej w Grąblewie, Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Ptaszkowie, Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Grubby w Kąkolewie. - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz do wystawienia osobnej faktury na każdy pakiet szkolny. Faktura będzie zawierać wykaz wszystkich pozycji zestawienia. W związku z brakiem możliwości opisania przedmiotu zamówienia (w zakresie materiałów dydaktycznych) za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp podaje ich nazwy własne celem wskazania przykładu modelowego, dopuszczając tym samym możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie pomocy podobnych do wymaganych, ale o takiej samej funkcji dydaktycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pomocy wskazanych w zestawieniu w przypadku, gdy zaproponowany przez Wykonawcę zamiennik nie spełnia wymagań merytorycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach