Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 49189219100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na części w ramach projektu pt. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Gródek nad Dunajcem” realizowanego w ramach RPO Województwa Małopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. CZĘŚĆ I - POMOCE DYDAKTYCZNE: Cześć I - 683 pozycje asortymentowe – obejmuje pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi pomoce dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, kalkulatory, teleskopy, wagi, lornetki, termometry laboratoryjne, kompasy, globusy. 2.2. CZĘŚĆ II - MAPY, KSIĄŻKI, GRY, MULTIMEDIA: Cześć II - 238 pozycji asortymentowych – obejmuje mapy, książki, gry, multimedia niezbędne do doposażenia pracowni w tym między innymi: mapy, przewodniki, plansze, edukacyjne programy komputerowe, atlasy, ćwiczenia, słowniki, gry. 2.3. CZĘŚĆ III - WYPOSAŻENIE: Cześć III – 3 pozycje asortymentowe – obejmuje pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji w tym szafa na odczynniki i szafa do przechowywania pomocy naukowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – arkusz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Arkusz cenowy (wg załącznika nr 1a do SIWZ) 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert),Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach