Przetargi.pl
Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według potrzeb bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010r

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według potrzeb bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwy ścieralne dla kategorii ruchu KR 1-2, wg normy PN-S-96021: 2000, spełniająca zalecenia szczegółowe: rodzaj mieszanki - 0-6,3; 0-8; stabilność wg Marshalla 5,5 kN; odkształcenie wg Marshalla -2,0÷5,0 mm; wolna przestrzeń-1,5÷4,5%; wypełnienie asfaltem wolnej przestrzeni - 75÷90, wg nomenklatury (CPV) Wspólny Słownik Zamówień, główny przedmiot: 44.11.36.00-1 - w ilości 100 Mg, UWAGA: Środki transportu dla sukcesywnego odbioru mieszanki mineralno-asfaltowej zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzymał zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej mieszanki mineralno-asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego. Część II Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa, zwykła, klasy K 1-65, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, wg Warunków Technicznych IBDiM EmA-98 Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe, zeszyt nr 60, wg nomenklatury (CPV) Wspólny Słownik Zamówień, główny przedmiot: 44.11.36.10-4 - w ilości 70 Mg, UWAGA: Środki transportu dla sukcesywnego odbioru emulsji asfaltowej w ilościach nie większych niż 2Mg dla jednego transportu zapewni Zamawiający, we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej emulsji asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego. Część III Grys bazaltowy, z przeznaczeniem do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, wg normy PN-B-11112: 1996, wg nomenklatury (CPV) Wspólny Słownik Zamówień, główny przedmiot: 14.21.23.30-2, frakcji:2/5 - w ilości 240 Mg, 5/8 - w ilości 360 Mg, UWAGA: Odbiór materiałów dla Części III zapewni Wykonawca do bazy w msc. Stanisławów i Mińsk Mazowiecki sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Część IV Żwir, wg normy PN-B-11111 [2] i PN-B-11113 [3], z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych, wg nomenklatury (CPV) Wspólny Słownik Zamówień, główny przedmiot: 14.21.21.20-7- w ilości 3000 Mg, Część V Żużel paleniskowy, wg normy PN-B-06731, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni gruntowych, wg nomenklatury (CPV) Wspólny Słownik Zamówień, główny przedmiot: 14.63.00.00-6- w ilości 400 Mg, UWAGA: Odbiór materiałów dla Części IV i V zapewni Wykonawca w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez kierowników Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim i Stanisławowie, przy czym dzienna (jednorazowa) dostawa wynosić będzie ok. 90 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 1.3. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy. 1.4. Wykonawca przedstawi na oferowany przez siebie materiał (produkt) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz certyfikatami IBDiM, dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym. 1.5. Wskażą na Formularzu oferty część zamówienia, którą powierzą do wykonania Podwykonawcy. 2. Zakwalifikowane do udziału w postępowaniu zostaną oferty, które nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (z treścią, jak na załączonym druku). 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 1 do formularza oferty, wraz z: 2.1. Aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz certyfikatami IBDiM, dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy, tj.: a) ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinno ono zostać dołączone do oferty. b) każdy z Wykonawców powinien złożyć dokumenty określone w punkcie 9.2 potwierdzające spełnianie warunków formalnych. c) pozostałe warunki Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie złożą dokumenty określone w punkcie 9.1 i 9.3. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 9.2., składa odpowiadające im dokumenty stosownie do § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 6. Zamawiający może żądać (zgodnie z art. 26, ust. 3 i 4 ustawy), w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia innych zaświadczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach