Przetargi.pl
Dostawa Materiałów do zespoleń ortopedycznych

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 78
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48158643241, fax. +48158646876
    REGON: 00030239100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Materiałów do zespoleń ortopedycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Materiałów do zespoleń ortopedycznych szczegółowo przedstawionych w załącznikach do niniejszej siwz. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które Wykonawca może złożyć ofertę oraz nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 4. Liczba (części) pakietów – 2. 5. Wraz z asortymentem należy dostarczyć zestaw narzędzi ortopedycznych niezbędnych do wykonywania zabiegów - dotyczy pakietu numer 1. 6. Na czas trwania umowy Zamawiający wymaga dostarczenia shavera artroskopowego (z 3 przyciskami sterującymi), z zakresem obrotów maksymalnych od 12000obr/min, oscylacje od 3000cykli/min, zatrzaskowe mocowanie ostrzy, z regulacją siły ssania 0-100%, sterylizacja w autoklawie, wyposażony w silnik bezszczotkowy - nie wymagający smarowania, automatycznie rozpoznawany przez konsolę, która dobiera optymalne nastawy pracy. Dodatkowo na czas trwania umowy Zamawiający wymaga dostarczenia pompy artroskopowej z wyłącznikiem nożnym kompatybilnej z konsolą CrossFire (komunikacją pomiędzy urządzeniami dzięki zastosowaniu technologii ReconiSense) bedącą na wyposażeniu Zamawiającego. Pompa dwurolkowa, rolki napływu i odpływu ukryte wewnątrz urządzenia, zabezpieczone przed przypadkowym uszkodzeniem z możliwością pracy w torze napływu (jednotorowym) lub w trybie napływu/odpływu (dwutorowym), z możliwością konfigurowania indywidualnych profili użytkowników, wyposażoną w kolorowy ekran dotykowy, kąt widzenia min.168 stopni, przekątna min. 6,5 cala, rozdzialczość 640 x 480, skala kolorów 16-bitowy, wyposażona w min. 4 prekonfgurowane programy stawowe: staw kolanowy, staw ramienny, staw biodrowy, małe stawy. Możliwość zintegrowania pompy z shaverem, waporyzatorem dzięki zastosowaniu technologi ReconiSense, przepływ 0-100% z możliwością regulacji co 10% - dotyczy pakietu numer 2. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Bloku Operacyjnym pełnego zestawu rozmiarów wymienionych w załączniku 2 asortymentu – po jednym komplecie dla każdego z pakietów. 8. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV – 33183100-7, 33183000-6. 9. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 10. Uzupełnienie stanu materiałów do zespoleń ortopedycznych (komisu) będzie realizowane w terminie do 2 dni roboczych od daty przekazania protokołu zużycia. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oznacza to, że ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach do SIWZ stanowią wartości szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. 13. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 16. Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty, b) Formularze asortymentowo cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, d) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, e) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. – (jeżeli Wykonawca dokonał takiego zastrzeżenia w swojej ofercie); f) Aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu – W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach