Przetargi.pl
Dostawa materiałów do zespoleń kostnych oraz cementu kostnego

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do zespoleń kostnych oraz cementu kostnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do zespoleń kostnych, oraz cementu kostnego, wg poniższego zestawienia: GRUPA I: 1. Płytki rynnowe 1/3, grubości 1mm, szerokość 10 mm, dla wkrętów 3,5 4 do 8 otworowe- 50 szt. 2. Płytki proste, grubości 10x3 mm, samodociskowe, na śruby 3,5 mm 6 do 8 otworowe. - 30 szt. 3. Płytki T-kształtne do zespolenia kłykcia bocznego piszczeli dla śrub 4,5mm -4-6 otworowe- 10 szt. WKRĘTY KOSTNE - 580 szt (metalowe z gniazdem krzyżakowym, samogwintujące, pełny zakres długości). 4. Wkręty korowe 4,5 mm - 100 szt. 5. Wkręty korowe 3,5 mm -400 szt. 6. Wkręty kostkowe 4,5 mm - 50 szt. 7. Wkręty gąbczaste 6,5 mm - 30 szt. + podkładki. Zamawiający wymaga użyczenia na czas umowy niezbędnego zestawu instrumentarium wraz z tacami. 8. DRUT KIRSCHNERA - 500 szt. (w tym typu trokar w zakresie 1-3 mm i z ostrzem jednostronnym) 9. GROTOWKRĘTY SCHANZA - 50 szt. 10. DRUT GIĘTKI TYPY CERCLAGE - 50m. 11. WKRĘTY KOSTNE KANIULOWANE 3,5mm - 20 szt. 12. WKRĘTY KOSTNE KANIULOWANE 4,5mm - 20 szt. 13. WKRĘTY KOSTNE KANIULOWANE 6,5mm - 20 szt. Do śrub kaniulowanych Zamawiający wymaga użyczenia na czas umowy instrumentarium wraz z odpowiednimi kasetami. GRUPA II Cement kostny - prosty z antybiotykiem (1x40 g) 130 kpl. Cement kostny - prosty z antybiotykiem (1x20 g) 60 kp Mieszalniki do cementu (1 szt.) 100 kpl Zestaw do płukania pulsacyjnego 100 kpl Cement kostny średniej lepkości z dodatkiem antybiotyku. Mieszalniki do podciśnieniowego mieszania cementu. Zamawiający wymaga użyczenia na czas umowy sprzętu do pulsacyjnego płukania: pistolet, pedał ciśnieniowy do sprężonego powietrza i węże łączące z odpowiednimi dla danego bloku operacyjnego konektorami. GRUPA III ŚRUBO-PŁYTKI 1. DHS - 100 kpl.: a) Płyta przezkrętarzowa b) Śruba szyjkowa c) Śruba kompresyjna d) Śruby korowe 4 szt. 2. CDS - 5 kpl.: a) Płyta kłykciowa b) Śruba kłykciowa c) Śruba kompresyjna d) Śruby korowe 4 szt. Do śrubo-płytek Zamawiający wymaga użyczenia na czas umowy instrumentarium wraz z odpowiednimi kasetami. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oferowanych wyrobów. 3. Trwałość oferowanych wyrobów musi być wykazana w dokumentach potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów lub opiniach innych użytkowników. 4. Wymagany minimalny termin ważności sterylności oferowanych wyrobów wynosi: min. 2 lata od daty dostawy (dotyczy grupy 2 ). Wykonawca zobowiązany jest do podania w swojej ofercie terminu ważności sterylności oferowanych wyrobów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania u Zamawiającego wyrobów wskazanych w grupie 1, 2 i 3 w ilości co najmniej 2 szt. 6. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania na czas umowy Zamawiającemu pełnego instrumentarium dla danego typu oferowanych wyrobów w ilości 1 kompletu dla każdej grupy wyrobów, oraz sprzętu do pulsacyjnego płukania wraz z oprzyrządowaniem ( dot grup 1, 2, 3,) 8. Wykonawca zobowiązany będzie do serwisowania instrumentarium do implantacji wyrobów (naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów instrumentarium) oraz sprzętu do pulsacyjnego płukania wraz z oprzyrządowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do warunków działania serwisu (czas naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu instrumentarium - max. 3 dni robocze). 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Odbiorcy zakresie implantacji dostarczanych wyrobów, (min. 2 osoby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417708
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość, walory użytkowe, depozyt oraz serwisowanie instrumentarium
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach