Przetargi.pl
Dostawa materiałów do wykonania nawierzchni bitumicznych na gorąco

Zakład Składowania Odpadów Komunalnych w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Cmentarna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6258209
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Składowania Odpadów Komunalnych w Tarnowie
    ul. Cmentarna
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6258209
    REGON: 85041417200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsok.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do wykonania nawierzchni bitumicznych na gorąco
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonania nawierzchni bitumicznych dróg na gorąco. Postępowanie podzielone jest na 2 części: CZĘŚĆ 1: Dostawa mieszanek mineralno-asfaltowych na gorąco tj. Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej AC8S dla dróg KR1-6 (powinna odpowiadać WT-2 2010 Mieszanki mineralno asfaltowe oraz PN-EN 13108-1) w ilości maksymalnie 2000 ton. Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wyrównawczej i wiążącej AC16W dla dróg KR1-6 (powinna odpowiadać WT-2 2010 Mieszanki mineralno asfaltowe oraz PN-EN 13108-1) w ilości maksymalnie 200 ton. Wymagania dotyczące materiałów: 1. Producent udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy od daty produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości mieszanki mineralno asfaltowej, w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola odbywać się będzie nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt dostawcy. 3. Po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw należy dostarczyć (Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego) dla dostarczanego materiału. 4. Kupowany produkt powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie, który należy dostarczyć po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw. 5. Dla każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy. 6. Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw przedłoży receptę laboratoryjną wg. której będzie produkowana mieszanka mineralno asfaltowa zgodna z WT2. Wymagania dotyczące realizacji dostaw: 1. Odbiór wytworzonej masy odbywał się będzie w godzinach 7:00 do godz. 18:00. 2. Mieszanka mineralno-asfaltowa odbierana będzie przez Zamawiającego własnym transportem - samochodami o ładowności 5 - 12 ton z wytwórni mas bitumicznych sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia (telefonicznego lub pisemnego) przez Zamawiającego. 3. Odbiór środkami własnymi do 10 km od granic miasta Tarnowa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji w danym dniu z pobierania lub zwiększania ilości dziennego poboru mieszanki mineralno-asfaltowej. 5. Jednorazowe zapotrzebowanie na dostawę mieszanki w sezonie letnim w czasie nasilenia robót, może wynosić ok. 30 ton dziennie, a w sezonie wiosennym i jesiennym w ilości ok. 10 ton dziennie tj. 2 - 4 transportów dziennie, jednorazowo w ilości od 5 -12 ton. 6. Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru mieszanki mineralno-asfaltowej w dniach wolnych od pracy. 7. W przypadku, gdy odbiór mieszanki mineralno-asfaltowej będzie niemożliwy z powodu awarii wytwórni mas bitumicznych, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w czasie do czterech godzin inne miejsce odbioru materiału zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. W przypadku niewskazania miejsca odbioru mieszkanki Zamawiający może naliczyć kary umowne za zwłokę w dostawie materiałów. CZĘŚĆ 2: Dostawa emulsji asfaltowej. Dostawa emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej, niemodyfikowanej C65B3 w ilości 40 ton. Wymagania: 1. Punkt odbioru emulsji w obrębie do 10 km od granic miasta Tarnowa. 2. Zawartość lepiszcza od 63 do 67%. 3. odbiór własny w dni robocze realizacji robót w godzinach od 7:00 do 18:00 w ilościach 0,1-1,5 t. 4. emulsja musi spełniać wymagania PN-EN 13808:2010 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości emulsji w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola odbywać się będzie nie więcej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt dostawcy. 6. Po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw należy dostarczyć (Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego) dla dostarczanego materiału. 7. Kupowany produkt powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie który należy dostarczyć po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem dostaw. 8. Dla każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy. Asortyment poszczególnych części został szczegółowo określony w zestawieniu materiałów stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a do części I zamówienia, załącznik 1b do części II zamówienia, do niniejszej SIWZ. 2. Wyszczególniony asortyment materiałów wyliczony został orientacyjnie do planowanych robót remontowych i modernizacyjnych realizowanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości dostaw niż przewidywana w zestawieniu przedstawionym w pkt.1 (załącznik 1a, 1b). Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Sposób rozliczenia: forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę po odbiorze materiałów przez Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. 5. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawc(y/com) do wykonania. Pozostały zakres Wykonawca realizuje własnymi siłami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsok.tarnow.bip-gov.info.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach