Przetargi.pl
"Dostawa materiałów do sterylizacji oraz preparatów do myjni- dezynfektorów przez okres 24 miesięcy" DZP/14/2017

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa materiałów do sterylizacji oraz preparatów do myjni- dezynfektorów przez okres 24 miesięcy" DZP/14/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia była: Dostawa materiałów do sterylizacji oraz preparatów do myjni- dezynfektorów przez okres 24 miesięcy. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 pakietów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu cenowym. Wykonawca obowiązany jest do podania nazwy producenta/nazwy handlowej dla każdego oferowanego produktu. Niepodanie przez Wykonawcę oznaczenia handlowego dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Testy chemiczne nie mogą stwarzać problemów Zamawiającemu w interpretacji wyniku. Wynik musi być jednoznaczny tzn. zmiana barwy testu wyraźna, kontrastowa i natychmiastowa. 2) Każdy test musi posiadać informacją do kontroli, jakich procesów sterylizacji przeznaczony jest dany test (zastosowanie testu). 3) W opakowaniu każdego testu dostarczonego do Zamawiającego, musi być ulotka w języku polskim, zawierająca, co najmniej: numer serii, nazwę producenta (wytwórcy), klasę testu, zastosowanie i zasadę działania, opis interpretacji wyniku (lub wzornik koloru), warunki przechowywania, datę ważności. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów zmiany ustawień myjni – dezynfektorów do pracy z zaoferowanym towarem (dotyczy pakietu nr 8). 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach