Przetargi.pl
dostawa materiałów do sterylizacji

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów do sterylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji, zwanych dalej materiałami lub wyrobami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz maksymalne ilości wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Żądanie wyrobu medycznego: Zamawiający wymaga, by wyroby oferowane: - w zadaniu nr 1, - w zadaniu nr 2, poz. 1, 3, 5-8, - w zadaniu nr 3, poz. 1-2, 4-5, 7-8, - w zadaniu nr 4, poz. 1, - w zadaniu nr 5 stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876) i by były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Żądanie wyrobu medycznego nie dotyczy: - pozycji 2 i 4 w zadaniu nr 2, - pozycji 3 i 6 w zadaniu nr 3, - pozycji 2-4 w zadaniu nr 4. 4. Ilości wyrobów określone w formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 4 do oferty mają charakter orientacyjny i Zamawiający realizując zamówienie będzie miał prawo zakupić mniejszą ich ilość, z tym, że nie mniej niż 60 % wartości umowy. Zamówienie mniejszej ilości wyrobów pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych wyrobów. Realizacja zamówienia na poziomie min. 60% nie dotyczy: - zadania nr 2, poz. 2, 4, - zadania nr 3, poz. 6, - zadania nr 4, poz. 3. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostaw cząstkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach