Przetargi.pl
Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13324 Grodziczno, Grodziczno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 564 729 126 , fax. 564 729 106
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno
    13324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 564 729 126, fax. 564 729 106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części. Część nr 1 przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm do wykorzystania podczas remontów dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno. Zamówienie obejmuje zakup kruszywa łamanego w ilości do 2500 ton wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno. Prognozowana ilość kruszywa jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb w zakresie realizacji umowy. Zamówienie obejmuje dostarczenie odpowiedniego materiału oraz równomierne rozsypanie na wskazane miejsce pojazdami samowyładowczymi o tonażu 12 - 20t. Dostarczone kruszywo musi być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania. Musi posiadać wszystkie niezbędne, wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty oraz odpowiadać wszelkim normom i aprobatom technicznym. Kruszywo winno posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 13242. Powyższe dokumenty należy przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający będzie żądać wymiany kruszywa na zgodne z SIWZ w wyznaczonym terminie. W przypadku braku wymiany na kruszywo zgodne z SIWZ, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dostarczone kruszywo, które jest niezgodne z wymogami Zamawiającego (negatywny wynik badania). Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne, faksowego lub e-mailowe polecenie Zamawiającego, na wskazaną drogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć kruszywo w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Maksymalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 120 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Minimalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu. Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę kruszywa) jest stała, niezależnie od odległości i ilości dowozu. W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. Weryfikacja parametrów jakościowych kruszywa odbywać się będzie organoleptycznie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to w/w badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy PN-EN 13242 lub równoważnej badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa. Część nr 2 przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy kruszywa naturalnego (pospółka, kopalina bez uzdatnienia) w ilości do 1000 ton z dostawą i rozścieleniem we wskazane miejsce na terenie gminy Grodziczno. Zamówienie obejmuje zakup kruszywa naturalnego wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno. Prognozowana ilość kruszywa jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb w zakresie realizacji umowy. Zamówienie obejmuje dostarczenie odpowiedniego materiału oraz równomierne rozsypanie na wskazane miejsce pojazdami samowyładowczymi o tonażu 12 - 20t. Dostarczone kruszywo musi być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania. Musi posiadać wszystkie niezbędne, wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty oraz odpowiadać wszelkim normom i aprobatom technicznym. Kruszywo winno posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 13242. Powyższe dokumenty należy przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający będzie żądać wymiany kruszywa na zgodne z SIWZ w wyznaczonym terminie. W przypadku braku wymiany na kruszywo zgodne z SIWZ, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dostarczone kruszywo, które jest niezgodne z wymogami Zamawiającego (negatywny wynik badania). Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne, faksowego lub e-mailowe polecenie Zamawiającego, na wskazaną drogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć kruszywo w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Maksymalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 120 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Minimalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu. Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę kruszywa) jest stała, niezależnie od odległości i ilości dowozu. W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. Weryfikacja parametrów jakościowych kruszywa odbywać się będzie organoleptycznie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to ww. badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy PN-EN 13242 lub równoważnej badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach