Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 3/25
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 639 05 82 , fax. 84 639 05 82
- Data zamieszczenia: 2013-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
ul. Partyzantów 3/25 3/25
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 84 639 05 82, fax. 84 639 05 82
REGON: 06023517900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych 2.1. Część 1 - Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 3 ton dostarczona transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na bazę Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość: Sitaniec 349, 22-400 Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Mieszanka powinna spełniać następujące wymagania: - uziarnienie mieszanki 0-8 mm, - mieszanka powinna umożliwić szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych, - dobrą przyczepność do podłoża, jednorodny wygląd po uzupełnieniu ubytków, - możliwość wykonywania remontów w temperaturach od -10 stopni C do +30 stopni C), - okres przechowywania mieszanki bez utraty jej właściwości fizyko-chemicznych od chwili wyprodukowania minimum 6 miesięcy (w pomieszczeniach nie ogrzewanych), - mieszanka powinna posiadać aprobatę techniczną do stosowania w drogownictwie, - mieszanka powinna być pakowana w workach po 20-35kg 2.1. Część 2 dostawa cementu portlandzkiego PN-EN 197-1 - CEM II/B-M 32,5R, workowanego po 25 kg na paletach, foliowany - w ilości 3 ton, dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru (ilości i terminie) Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gzokgminyzamosc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną