Przetargi.pl
Dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Łobeskiego z podziałem na części: Część 1 - dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych CPV 44113610 – 4 Bitum Część 2 – dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm CPV 14212200-2 Kruszywo

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 974 066 , fax. 913 974 066
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie
    ul. Niepodległości 35
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 974 066, fax. 913 974 066
    REGON: 81242966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Łobeskiego z podziałem na części: Część 1 - dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych CPV 44113610 – 4 Bitum Część 2 – dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm CPV 14212200-2 Kruszywo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 1. Emulsja asfaltowa kationowa C65B3PU/RC powinna spełniać warunki określone w PN-EN 13808:2013 Asfalty i lepiszcza asfaltowe – zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Planowana ilość dostawy emulsji wynosi 80 Mg. W sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przewidywanej ilości emulsji asfaltowej lub udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 20 % zamówienia podstawowego. 4. Emulsja asfaltowa dostarczana będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego. 5. Ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie co najmniej 5,0 Mg. 6. Emulsja asfaltowa będzie dostarczana na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie przy ul. Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez. 7. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie max. do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. 9. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem nie będzie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 10. Wykonawca musi dysponować specjalistycznym pojazdem tj. cysterną przystosowaną do przewozu emulsji asfaltowej. 11. Zamawiający wymaga aby do każdej partii dostarczanej emulsji Wykonawca dołączał zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane partie emulsji odpowiadają określonej specyfikacji technicznej. Na potwierdzenie spełniania wymagań Wykonawca dołączy do swojej oferty Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji na zgodność z normą PN-EN 13808:2013 oraz Aprobatę Techniczną. Wykonawca może zamiast zaświadczenia wskazanego powyżej, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysów bazaltowych z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu łobeskiego z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie. Grys bazaltowy musi być płukany, pozbawiony zapylenia, o frakcji 2 – 5 mm, spełniający wymogi normy PN-EN-13043:2004 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Planowana ilość dostawy grysu wynosi 600 Mg. W sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przewidywanej ilości grysu lub udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 20 % zamówienia podstawowego. 4. Grys dostarczany będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego. 5. Ilość jednorazowej dostawy grysu wynosić będzie co najmniej 20 Mg. 6. Grys będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie przy ul. Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez. 7. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie max. do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. 9. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem nie będzie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 10. Zamawiający wymaga aby do każdej partii dostarczanego grysu Wykonawca dołączał zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane partie grysu odpowiadają określonej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113610-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie(a) osoby(ób) występujących w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów; 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.1 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa powyżej stosuje się odpowiednio. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski (oświadczenia /dokumenty wymienione w pkt X ppkt 1, 3, 4 niniejszej SIWZ). W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA! OFERTA, OŚWIADCZENIA WYKONAWCY MUSZA BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁÓW. PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEGO ODPISU. ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego (ej) wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU. INNE DOKUMENTY WYMIENIONE W PUNKCIE X MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE w formie oryginałó1)w lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy na każdej stronie. Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów trzecich: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o spełnianiu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu i braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysonował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie określonego zasobu. Ponadto treść dokumentu przedkładanego w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna określać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W oparciu o treść ww. dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów, Zamawiający będzie oceniał, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zmówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach