Przetargi.pl
Dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Warszawie przy ul. Mińskiej 1/5: dostawa materiałów krawieckich (część 1 zamówienia) dostawa materiałów cukierniczych (część 2 zamówienia) dostawa materiałów budowlanych (część 3 zamówienia) dostawa materiałów stolarskich (część 4 zamówienia)

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-398 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5006800, 5006804 , fax. 0-22 5006839
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawa
    ul. Grochowska 262
    04-398 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5006800, 5006804, fax. 0-22 5006839
    REGON: 23258400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dbfopld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Warszawie przy ul. Mińskiej 1/5: dostawa materiałów krawieckich (część 1 zamówienia) dostawa materiałów cukierniczych (część 2 zamówienia) dostawa materiałów budowlanych (część 3 zamówienia) dostawa materiałów stolarskich (część 4 zamówienia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Warszawie przy ul. Mińskiej 1/5 z następującym podziałem na części: dostawa materiałów krawieckich (część 1 zamówienia), dostawa produktów cukierniczych (część 2 zamówienia), dostawa materiałów budowlanych (część 3 zamówienia), dostawa materiałów stolarskich (część 4 zamówienia). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3.1 (dla części 1 zamówienia), 3.2 (dla części 2 zamówienia), 3.3 (dla części 3 zamówienia), 3.4 (dla części 4 zamówienia) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39227110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 4. Podpisany formularz ofertowy sporządzany z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zawierający formularz cenowy sporządzany z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1., 3.2., 3.3., 3.4. do SIWZ (wypełniony w zależności od części zamówienia, na jaką Wykonawca składa ofertę). 6. Wypełniony i podpisany wykaz stanowiący podstawę oceny ofert w kryteriach oceny ofert sporządzany z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (wypełniony w zależności od części zamówienia, na jaką Wykonawca składa ofertę). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną