Przetargi.pl
Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/45/2014

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191/195 191/195
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/45/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych z podziałem na 2 pakiety wyszczególnionych poniżej: I Materiały do prowadzenia badań histopatologicznych II Pojemniki do transportu materiałów chirurgicznych utrwalonych w formalinie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 3 do SIWZ. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz przepisami prawa Unii Europejskiej, a w szczególności zgodne z: - Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania terminów ważności dostarczanego towaru. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy do zamawiającego. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o zamówienia przesłane faxem przez Dział Eksploatacji do godziny 9.00, określające rodzaj i ilości asortymentowe. Zamówienia winny być realizowane w okresie nie dłuższym niż 24h w dni robocze (tj. do godz. 14.00 od poniedziałku do piątku) licząc od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane i wniesione do Pracowni Histopatologii znajdującej się: w Łodzi ul. Wólczańska 191/195 w Łodzi ul. Wileńska 37 na koszt wykonawcy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych zamawiający niezwłocznie zgłosi ten fakt wykonawcy, a wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 5 godzin (tj. od poniedziałku do piątku) licząc od momentu powiadomienia wykonawcy o wadzie lub braku. Wykonawca każdorazowo do realizowanych dostaw dołączy fakturę zawierającą nazwę towaru, ilość, cenę łączną, ceny jednostkowe oraz termin płatności zgodny z podanym w Formularzu ofertowym wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu zamówienia nie więcej niż 30% wartości danego pakietu. Ilości wskazane w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartości cenowej pakietu zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, wynikającego z oferty wykonawcy do czasu zakończenia umowy. W razie niedostarczenia partii towaru przez wykonawcę w umówionym terminie lub dostarczenia w ilości mniejszej niż zamówiona, zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tego towaru u innego podmiotu. Wykonawca pokrywa różnicę pomiędzy ceną jednostkową towaru zakupionego u innego podmiotu, a ceną jednostkową towaru określoną w załączniku nr 1 do umowy. Powyższe sankcje nie wykluczają postanowień §6 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach