Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 3/25
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-84 639 05 82 , fax. 0-84 639 05 82
- Data zamieszczenia: 2012-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
ul. Partyzantów 3/25 3/25
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 0-84 639 05 82, fax. 0-84 639 05 82
REGON: 06023517900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokgminyzamosc.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do powierzchniowego utrwalenia dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Część I - dostawa grysu granitowego płukanego o frakcji: 5-8 mm w ilości 50 ton Materiał ten będzie odbierany transportem Zamawiającego. Dostawa będzie realizowana z wybranego składu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Przez wybrany skład Wykonawcy należy rozumieć skład Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli skład ten znajduje się w odległości nie większej niż 15 km od Bazy Zamawiającego, licząc najkrótszą drogą publiczną. Baza Zamawiającego znajduje się w miejscowości Sitaniec 349, 22-400 Zamość. 2.2. Część II - dostawa gruzu kruszonego betonowo - ceglanego w ilości 1000 ton dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 2.3. Część III - Dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego o frakcji: 0 - 31,5 mm w ilości 300 ton dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142123209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokgminyzamosc.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną