Przetargi.pl
Dostawa materiałów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 18 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2828022, 2828081
    REGON: 91134433200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 SIWZ wraz z załącznikami. Dopuszcza się przetworzenie ww. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi ( w terminie składania oferty) przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia. 7.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.Dokumenty niejawne załączone do oferty Oferent może złożyć w odrębnej (niejawnej) części oferty. W takim przypadku Oferent winien złożyć dodatkowe oświadczenie, iż te strony oferty stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmuje, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust.3 pzp. 9.Składający ofertę nie może sobie zastrzec informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Dotyczy to także np. zapisu art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku zastrzeżeń niejawności części dokumentów wykonawca winien złożyć ofertę w dwóch oddzielnych częściach, w jednej kopercie tj. części jawnej, części poufne, stanowiące tajemnicę technologiczną, organizacyjną wykonawcy. 10.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 11.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 12.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datowane przez osobę podpisującą ofertę. 13.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 14.Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty) 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 i 2 SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane zależy od min. 2 odbiorców usługi 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 9.Oświadczenie, że a)zapewniony zostanie bezpłatny serwis i przegląd aparatu nie częściej niż co pół roku. 10.Dokument potwierdzający posiadanie przez produkt - towar m.in.: wpis do rejestru wyrobów medycznych (Ustawa z dnia 26.04.2004r. o wyrobach medycznych), Certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane na terenie RP certyfikaty zgodne z CE. karty charakterystyki odczynników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dzierżawa analizatora
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach