Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 142 300 , fax. 326 142 310
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
ul. Krakowska 9
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 326 142 300, fax. 326 142 310
REGON: 24026890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.mzdim.jaworzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco w ilości 545 ton, transportem Zamawiającego. Sukcesywne dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej „na gorąco” odbywać się będą transportem Zamawiającego w dniach produkcji mieszanki, począwszy od dnia podpisania umowy (po uprzednim telefonicznym lub faksem zamówieniu) do 15 grudnia 2017 r., lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu zamówienia, w zależności od tego, który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. Wielkość jednorazowego zamówienia na mieszankę mineralno-asfaltową w okresie realizacji dostaw, szacuje się na od 1 do 100 ton. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie, telefonicznie, faksem lub e-mailem w przeddzień odbioru od godziny 700 do godziny 1500, z Dostawcą ilość i termin odbioru mieszanki mineralno–asfaltowej, z telefonicznym potwierdzeniem zapotrzebowania w dniu odbioru od godziny 700 do godziny 800. Dostawy transportem Zamawiającego odbywać się będą na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Dostawca zobowiązuje się rozpocząć załadunek podstawionych środków transportowych Zamawiającego w ciągu maksymalnie do 2 godzin (od czasu przyjazdu środka transportowego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wartością brutto za realizację przedmiotu zamówienia (wg Załącznika nr 3 do SIWZ) obliczoną na podstawie formularza cenowego oraz z czasem oczekiwania na rozpoczęcie załadunku. 2. Wypełniony formularz cenowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może skorzystać ze wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz wynajmem samochodu ciężarowego z termosem na potrzeby remontów dróg administrowanych przez Gminę Porąbka
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco”
Dodano: 2023-09-28 - „Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco””
Dodano: 2023-05-30 - Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych
Dodano: 2022-12-08 - Zakup mas asfaltobetonowych na rok 2021
Dodano: 2021-01-11 - Zakup mas asfaltobetonowych
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco”
Dodano: 2020-09-21 - Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych
Dodano: 2020-03-24 - SUKCESYWNY ZAKUP ( ODBIÓR WŁASNY ZAMAWIAJĄCEGO) EMULSJI KATIONOWEJ SZYBKOROZPADOWEJ NIEMODYFIKOWANEJ C65 B3 PU/RC ZGODNEJ Z PN-EN 13808:2013-10 DO ROBÓT DROGOWYCH W TECHNOLOGII Z REMONTERA
Dodano: 2020-03-09