Przetargi.pl
Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń tj.: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek dla części I urządzeń elektromechanicznych oraz sprzętu dielektrycznego szczegółowo określonych w Załączniku Nr 6 Formularz cenowy. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek dla części II materiałów instalacyjnych szczegółowo określonych w Załączniku Nr 6.1. Formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w tym: dla Część I wadium wynosi: 2 100,00 (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). dla Część II wadium wynosi: 2 400,00 (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązuje się że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem złożonością i podobną wartością dostaw stanowiącyych przedmiot zamówienia - Załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 6. Wykonawca udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na Część I przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu umowy,jednak nie krótszej niż gwarancja producenta - załącznik Nr 5 do druku OFERTA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druku załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i od-biorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z opisem pkt. 4.2. SIWZ - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi - załącznik nr 5 do druku OFERTA. Wykonawca: udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na Część I przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu umowy, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 9. Wypełniony formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 6.1 - 6.2 do druku OFERTA. W przypadku kiedy wykonawca posiada siedzibę poza terytorium RP w zakresie składanych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 1655 oraz 2008r. nr 171 poz. 1058),.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach