Przetargi.pl
Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej z miejscowości Ołobok do miejscowości Łąkie

Gmina Skąpe ogłasza przetarg

  • Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 068 3419180
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
    Skąpe 65 65
    66-213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 068 3419213 w. 22, fax. 068 3419180
    REGON: 97077050500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej z miejscowości Ołobok do miejscowości Łąkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowę sieci wodociągowej z miejscowości Ołobok do miejscowości Łakie , zgodnie z poniższym zestawieniem 1.Rura przewodowe PE 100 SDR 17 PN 10 śr. 160 mm + zgrzewarka doczołowa do zgrzewania w/w rury mb 2580 2. Kolano PE 90 st. śr 160 mm PE 100 SDR 17 szt 3 3. Łuk PE 22 st. śr. 160 mm PE 100 SDR 17 szt 9 4. Łuk PE 30 st. śr. 160 mm PE 100 SDR 17 szt 6 5. Łuk PE 45 st. śr. 160 mm PE 100 SDR 17 szt 7 6. Trójnik żel. kołnierzowy śr 150x150 mm GGG szt 1 7. Trójnik żeliwny kołn. śr 150 x 80mm GGG szt 5 8. Króciec żel. 1-kołn. FW śr 150 mm GGG szt 3 9. Króciec żel. 1-kołn. FW śr. 80 mm GGG szt 2 10. Nasuwka PVC ciśń. 90 szt 6 11. Nasuwka PVC ciśń. 160 szt 4 12. Tuleja kołn.PE 100 SDR 17 dn160 + kołnierz dociskowy galwanizowany dn160 szt 14 13. Obudowa do zauw teleskp. śr. 150 mm Rd 1300-1800 szt 2 14. Zasuwa kołn.f4.miękak.gg/epdm dn 100 GGG + kółko szt 2 15. Zasuwa kołn.f4.miękak.gg/epdm dn 150 GGG szt 1 16. Zasuwa kołn.f4.miękak.gg/epdm dn 80 GGG szt 5 17. Hydrant p/z gg dn 80 Rd1250mm GGG szt 4 18. Kolano kołn. N GGG dn 80 ( stopa hydrantu ) szt 4 19. Obudowa teleskopowa do zas. Dn 80 Rd 1300 - 1800 szt 5 20. Skrzynka do zauw śr. szt 6 21.Płyta do skrzynek duża szt 6 22. Zwężka żel. 2-kołn. śr 150x80 mm GGG szt 2 23. Zwężka żel. 2-kołn. śr 150x100 mm GGG szt 2 24. Uszczelki do połączeń kołn. śr. 150 mm szt 60 25. Uszczelki do połączeń kołn. śr. 80 mm szt 60 26. Wodomierz skrzydełkowy jednostrumieniowy klasy C śr. 100 mm szt 1 27. Taśma ostrz.z metal. 200 l 100m nieb km 2.7 28. Śruby z nakrętkami i podkładkami M16 ocynk kg 75 29. Króciec FF dn 80 l-500 GGG szt 1 30. Skrzynka hydrantowa szt 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 5. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 6.Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 7. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium 8. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę (spełnia)natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę (nie spełnia) i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dane Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz dostaw, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości, nie mniejszej niż 200.000,00 zł. oraz wykażą że dostawy te zostały zrealizowane należycie. - na załączniku nr 3 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) opisaną . 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 5.5.1, SIWZ dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605). Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty opisane w p. 3 i 5 muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną