Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3533230 , fax. 094 3533251
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
ul. 6 Dywizji Piechoty 60 60
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3533230, fax. 094 3533251
REGON: 33025654000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW: KOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH I OBRZEŻY, SUKCESYWNIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO DNIA 31.12.2010 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników, sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r., w ilości: 1. Kostka betonowa 20x10x6 - w szacunkowej ilości 5000 m? 2. Kostka betonowa 20x10x8 - w szacunkowej ilości 3000 m? 3. Krawężnik drogowy 100x30x15 - w szacunkowej ilości 2300 mb 4. Obrzeże 100x20x6 - w szacunkowej ilości 3000 mb 5. Obrzeże 100x30x8 - w szacunkowej ilości 2000 mb. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadani uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Szczegółowo opisane w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1); 3. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym (załącznik nr 2); 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 4); 6. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 5; oraz pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa płyt żelbetowych wewnętrznych i zewnętrznych nawierzchni tramwajowej w Szczecinie
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa bloków betonowych do układania ścian, murów oporowych, boksów
Dodano: 2015-11-30 - Zakup betonu gęstoplastycznego C-12/15 (B-15)
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa betonowych ścian oporowych typu L
Dodano: 2015-05-27 - Dostawa klocków betonowych do budowy tymczasowych ścian zasieków wraz z ich montażem
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa produktów betonowych, przeznaczonych do wbudowania w pieszo jezdniach, dostarczanych okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2014-02-12 - Zakup i dostawa klocków betonowych do budowy tymczasowych ścian zasieków
Dodano: 2013-12-04 - DOSTAWA KLOCKÓW BETONOWYCH - RZOO SIANÓW
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa płyt żelbetowych drogowych na potrzeby remontu dróg w Świnoujściu
Dodano: 2013-07-30 - Dostawa materiałów budowlanych na przebudowę drogi gminnej na osiedlu mieszkaniowym Sójcze Wzgórze w Brzeżnie i remont chodnika w miejscowości Pęczerzyno
Dodano: 2013-06-26