Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg
- Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4231036 , fax. 087 4254456
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Aleja Wczasów 4 4
12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4231036, fax. 087 4254456
REGON: 00053082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ruciane-nida.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do budowy i remontu chodników i placów na terenie miasta i gminy Ruciane-Nida - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z dowozem i rozładunkiem własnym sprzętem: a) płytki chodnikowe w ilości 9000 szt. (w kolorze szarym, wym.: 35 cm x 35 cm, grubość 5 cm ); b) płytki chodnikowe w ilości 6000 szt. (w kolorze czerwonym, wym.: 35 cm x 35 cm, grubość 5 cm,); c) obrzeża chodnikowe w ilości 1500 mb (w kolorze szarym, wym.: 6 cm x 20 cm x 100 cm); d) krawężniki w ilości 2 000 mb (w kolorze szarym, wym.:15 cm, x 30 x 100 cm); e) krawężniki w ilości 350 szt. (w kolorze szarym, wym.: 15 cm x 30 cm x 50 cm); f) krawężnik łukowy wewnętrzny o promieniu 1 m w ilości 150 szt. g) kostka brukowa w ilości 1500 m2 (w kolorze szarym, gr. 6 cm) zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441132007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. c, SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. d SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 5) akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z cenami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. oryginał lub potwierdzoną kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. deklarację zgodności, orzeczenie techniczne, certyfikat, atest lub aprobatę techniczną, stwierdzającą, że wyroby na których dostawę składana jest oferta są zgodne z obowiązującymi normami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ruciane-nida.pl/urzędowa tablica ogłoszeń/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną