Gmina Dobre ogłasza przetarg
- Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2850125 , fax. 054 2850660
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
ul. Dworcowa 6 6
88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2850125, fax. 054 2850660
REGON: 00053153600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do budowy chodników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do budowy chodników: Kostka brukowa szara 20 cm x 10 cm x 6 cm - 900 m2 Kostka brukowa czerwona 20 cm x 10 cm x 6 cm - 160 m2 Kostka brukowa szara 20 cm x 10 cm x 8 cm - 160 m2 Kostka brukowa czerwona 20 cm x 10 cm x 8 cm - 35 m2 Krawężnik prosty szary 100 cm x 30 cm x 15 cm - 400 szt Krawężnik wjazdowy szary 100 cm x 22 cm x 15 cm - 170 szt Krawężnik skośny prawy 100 cm x (30 - 22 cm) x 15 cm - 30 szt Krawężnik skośny lewy 100 cm x (30 - 22 cm) x 15 cm - 30 szt Obrzeże proste szare 100 cm x 20 cm x 6 cm - 700 szt Materiały zamawiane będą partiami z dwudniowym wyprzedzeniem. Koszt transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) Spełniają wymogi zawarte w art. 22.ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali co najmniej 2 dostawy materiałów porównywalne z ofertą w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) . Ocena spełnienia warunków, o których mowa wyżej dokonana zostanie przez zamawiającego w oparciu o analizę dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2016-02-15 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych.
Dodano: 2015-12-11 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych na rzecz Gminy Więcbork
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa materiałów drogowych na rzecz Gminy Więcbork
Dodano: 2015-03-05 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych
Dodano: 2014-11-04 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych.
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa materiałów betonowych prefabrykowanych do budowy chodników w ciągach dróg powiatowych Powiatu Toruńskiego
Dodano: 2014-09-04