Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59 53/59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do analizatora Rapidlab 348. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do analizatora Rapidlab 348 tj.: 1. Rurki kapilarne Multi-Cap (po 500 szt./op.) - 12 op.; 2. Papier do drukarki termoczuły - 35 rolek; 3. Pompki - 4 kpl.; 4. Butle z gazami kalibracyjnymi O2/CO2 (2 but/op.) - 4 op.; 5. Zestaw buforów kalibracyjnych 6,8/7,3 (4 szt./op.) - 12 op.; 6. Zestaw płynów do płukania (4 szt./op.) - 12 op.; 7. Płyn do napełniania elektrody pH (3x2,5 ml) - 2 op.; 8. Płyn do napełniania elektrod Na/K/Ca/Cl (3x2,5 ml) - 2 op.; 9. Płyn do napełniania elektrody referencyjnej (4x2,5 ml) - 3 op.; 10. Zamknięcia do rurek kapilarnych (100 szt./op.) - 12 op.; 11. Elektroda K wraz z montażem - 2 szt.; 12. Elektroda Ca wraz z montażem - 4 szt.; 13. Elektroda pO2 wraz z montażem - 1 szt.; 14. Elektroda pCO2 wraz z montażem - 1 szt.; 15. Elektroda Hct wraz z montażem - 2 szt.; 16. Elektroda Na wraz z montażem - 1 szt.; 17. Ht Slope 10 szt./op. - 1 op.; 18. Odbiałczacz 10 szt./op. - 1 op.; 19. Kondycjoner 5 szt./op. - 2 op. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw o wartości min. 50.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 50.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych do zastosowań w celach dydaktycznych
Dodano: 2016-07-06 - dostawy sukcesywne materiałów jednorazowego użytku dla Pracowni Genetycznej w ramach zadania zleconego z zakresu obronności i bezpieczeństwa państwa polegającego na wykonywaniu badań cytogenetycznych (badanie identyfikacji DNA) żołnierzom zawodowym pozostającym w służbie czynnej przed ich wyjazdem do pełnienia służby poza granicami państwa
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych do zastosowań w celach dydaktycznych
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu do aparatury diagnostycznej- chromatografów GCMS SHIMADZU dla potrzeb Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa testów do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych oraz odczynników chemicznych oraz materiałów do ujawniania i identyfikacji śladów oraz folii kryminalistycznej
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do zastosowań w celach dydaktycznych dla Jednostek Organizacyjnych UTP
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa odczynników chemicznych, roztworów wzorcowych i materiałów pomocniczych
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa sorbentów do oczyszczania spalin. Nr sprawy 905/P/2016
Dodano: 2016-02-26 - dostawy sukcesywne materiałów dla Genetyki i sprzętu laboratoryjnego dla Patomorfologii
Dodano: 2015-12-22 - dostawy sukcesywne materiałów dla Genetyki i odczynników, sprzętu laboratoryjnego dla Patomorfologii
Dodano: 2015-11-05