Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
- Data zamieszczenia: 2011-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
ul. Dewajtis 5 5
01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
REGON: 00000195600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dla uczestników paneli ekspertów organizowanych w ramach Projektu Foresight regionalny dla szkół wyższych Warszawy i Mazowsza Akademickie Mazowsze 2030 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla uczestników czterech jednodniowych paneli ekspertów organizowanych w lutym 2011 r. w ramach Projektu Foresight regionalny dla szkół wyższych Warszawy i Mazowsza Akademickie Mazowsze 2030. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów posiadających atesty PZH oraz termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów do siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien na materiałach wymienionych w punktach od 1 do 4 w widocznym miejscu umieścić odpowiednie logotypy według ciągu znaków zamieszczonych w pkt 1.12 Księgi Identyfikacji Wizualnej, pozycja kolorowe, wariant z zapisem UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO. Materiały wymienione w punktach od 5 do 10 winny być przygotowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Akademickie Mazowsze 2030 stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Lista z nazwiskami, niezbędna do realizacji przez Wykonawcę pozycji z punktu 10, zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących materiałów (Zamawiający dopuszcza 5 mm tolerancję (+/-) w odniesieniu do podanych poniżej wymiarów materiałów): 1) tablica flip-chart o wymiarach 70 cm x 100 cm, przystosowana do wszystkich typów bloków flip-chart, z możliwością regulowania rozstawu bolców do zawieszenia papierów wraz z listwą dociskową papieru, wyposażona w dodatkową regulację wysokości, półkę na markery, 2 komplety (po 4 szt.) markerów - 1 szt., 2) bloki flip-chart zawierające po 40 arkuszy każdy o formacie 65 cm x 100 cm, w delikatną kratę, 300g/m? - 4 szt. 3) tablica magnetyczna, obrotowa ze stojakami na kółkach o wym. 120 cm x 90 cm, wyposażona w 2 komplety markerów (każdy po 4 szt.), 2 opakowania chusteczek suchych, 2 szt. gąbek magnetycznych, 20 szt. 10 mm magnesów (mix kolorów) i 2 szt. wskaźników teleskopowych - 1 szt., 4) wskaźniki laserowe z długopisem o wymiarach 9,5 x 143 mm, klasa bezpieczeństwa 2, zasięg lasera do 200 m wraz z etui o wymiarach 185 mm x 37 mm x 21 mm - 8 szt., 5) plakaty wydrukowane zgodnie z pkt 3.11 Księgi Identyfikacji Wizualnej (plakat wersja tekstowa) - 100 szt., 6) bloczki do notatek po 100 kartek każdy o formacie A4 wydrukowane zgodnie z pkt 2.12 Księgi identyfikacji wizualnej - 100 szt., 7) długopisy zawierające logotypy zgodnie z pkt 3.16 Księgi Identyfikacji Wizualnej z tym, że logotyp Unii Europejskiej powinien posiadać zapis EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO zgodnie z ciągiem znaków zamieszczonym w pkt 1.12, w pozycji kolorowe - 100 szt., 8) teczki firmowe przygotowane według wzoru zamieszczonego w pkt 2.14 Księgi Identyfikacji Wizualnej, wersja kolor - 100 szt., 9) identyfikatory stołowe o wymiarach 61 mm x 150 mm z przezroczystą szybką z akrylu oraz aluminiową podstawką, zawierającą bezpieczny system zacisków umożliwiających łatwą wymianę identyfikatorów imiennych (pkt. 10)- 48 szt. 10) identyfikatory imienne (wkłady do identyfikatorów stołowych z pkt. 9) o wymiarach 61 mm x 150 mm przygotowane według wzoru zamieszczonego w pkt 3.15 Księgi Identyfikacji Wizualnej z tym, że logotyp Unii Europejskiej powinien posiadać zapis EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO zgodnie z ciągiem znaków zamieszczonym w pkt 1.12 Księgi w pozycji kolorowe - 48 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23