Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 89-115 Mrocza, ul. Łąkowa 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3856357
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
ul. Łąkowa 7 7
89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3856357
REGON: 09039336300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. Zagospodarowanie terenu na działce nr 417/3 w Mroczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - CPV 14211000-3 Kruszywa do robót drogowych - zał. nr 2 do SIWZ. Część II - CPV 44111200-3 Materiały ogólnobudowlane do robót drogowych - zał. nr 3 do SIWZ Część III - CPV 44113100-6 Wyroby betonowe do robót drogowych - zał. nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 520,00 PLN, w tym: część 1 - 70,00 PLN część 2 - 50,00 PLN część 3 - 400,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
Dodano: 2013-10-10 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa i rozładunek piasku przesianego o granulacji 0-2 mm na remonty, podbudowę chodników oraz zimowe utrzymanie dróg
Dodano: 2013-07-12 - Dostawa piasku
Dodano: 2013-06-28 - Piasek o granulacji do 4 mm
Dodano: 2012-08-31 - Dostawa i rozładunek piasku przesianego o granulacji 0-0,2 mm na remonty dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork
Dodano: 2011-11-25 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2011-08-18 - Zakup i dostawa soli i piasku do zimowego utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie zimowym 2011 - 2012
Dodano: 2011-07-27