Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej ogłasza przetarg
- Adres: 05-430 Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7897906 w. 317 , fax. 022 7898291
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej
ul. Wojska Polskiego 57 57
05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
tel. 022 7897906 w. 317, fax. 022 7898291
REGON: 01004301300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.site40.net lub wofitm.homeip.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów diagnostycznych -sprawa 91/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów diagnostycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241305
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 174 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że: - posiada doświadczenie w realizacji z należytą starannością co najmniej 3 zamówień w okresie ostatnich 3 lat polegających na dostawie materiałów diagnostycznych, będących przedmiotem składanej oferty o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej brutto każde. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy (złożony w formie pisemnej oraz elektronicznej - na dołączonym do oferty nośniku CD-R lub dyskietce zapisane w arkuszu kalkulacyjnym) - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załączniki nr 4; 5) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5; 6) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz co najmniej 3 zamówień wykonywanych w okresie nie dłuższym niż 3 lata polegających na dostawie materiałów diagnostycznych, będących przedmiotem składanej oferty o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 6). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument z którego wynika zakres pełnomocnictwa, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 8) zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca zagraniczny A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.site40.net lub wofitm.homeip.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy wkładów do wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant SOM 700PO.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup i dostawa cewników do pomiaru gradientu przez zwężenie (Pd/Pp, FFR) wraz z dzierżawą konsoli oraz stentów wieńcowych pokrytych lekiem
Dodano: 2016-06-03 - Zakup i sukcesywną dostawa rękawiczek diagnostycznych, chirurgicznych oraz ortopedycznych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek Sp ZOZ
Dodano: 2016-03-16 - DOSTAWA MATERIAŁOW DO MONITOROWANIA PROCESÓW STERYLIZAJI I MATERIALÓW OPAKOWANIOWYCH dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa urządzeń do telemonitoringu i zdalnej kontroli wszczepionych kardiowerterów-defibrylatorów
Dodano: 2015-08-06 - Dostawy wkładów do wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant SOM 700PO.
Dodano: 2015-07-02 - Zakup i dostawa wewnątrznaczyniowych głowic ultradźwiękowych elektronicznych IVUS oraz prowadników FFR wraz z dzierżawą konsoli dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie
Dodano: 2015-05-25 - dostawa elektrod ekg do monitorowania długookresowego
Dodano: 2015-04-23 - dostawa elektrod ekg i urządzeń do telemonitoringu i zdalnej kontroli wszczepionych kardiowerterów-defibrylatorów
Dodano: 2015-03-31