Urząd Miejski w Orzyszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-250 Orzysz, ul. Giżycka 15/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4241040 , fax. 087 4241050
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Giżycka 15/10 15/10
12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4241040, fax. 087 4241050
REGON: 00052934490979 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW CHODNIKOWYCH, nr sprawy: RGI.IV.341-12/09. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów chodnikowych na utwardzenie placu szkolnego przy budynku 2ai2b Szkoły Podstawowej w Orzyszu. Dostawa obejmuje następujący asortyment: kostkę brukową gr. 6cm szarą , w ilości 500m2 ,(gatunek I) obrzeża chodnikowe100x 20x6 cm 120 szt lub 75x20x6 160 szt (gatunek I) (ogółem 120mb obrzeża), krawężnik drgowy 15x30x100- 100szt ( 100 mb gatunek I) Wyroby powinny posiadać aktualne Aprobaty Techniczne dla danego wyrobu , wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub Instytut Techniki Budowlanej w zakresie -wyglądu zewnętrznego, -kształtu i wymiarów, -wytrzymałości na ściskanie, -nasiąkliwości, -odporności na działanie mrozu, -ścieralność, Zgodnie z PN-EN 1338 Betonowa kostka brukowa, PN-EN 1340 Krawężniki i obrzeża betonowe, Materiały należy dostarczyć do magazynu Zakładu Robót Publicznych przy ul. Wyzwolenia w Orzyszu . Cena oferty powinna zawierać koszt materiałów wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: D.1) aktualne Aprobaty Techniczne dla danego wyrobu , wydanego przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub Instytut Techniki Budowlanej w zakresie -wyglądu zewnętrznego, -kształtu i wymiarów, -wytrzymałości na ściskanie, -nasiąkliwości, -odporności na działanie mrozu, -ścieralność E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do realizacji zadania pn.: Budowa chodników i zakup materiałów do budowy chodników, z podziałem na części (2): 1.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów, do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno - prefabrykatów betonowych; 2.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno.
Dodano: 2016-07-21 - Zakup materiałów na potrzeby budowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego (msc. Wielbark i Zabiele)
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2016-04-14 - ZDP.7.252.18.2016 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do : Zadanie Nr 1 : budowy chodnika w msc. Ełdyty Wielkie w ciągu dr. woj. nr 593; Zadanie Nr 2 : rozbudowy drogi woj. nr 593 w zakresie budowy chodnika zlokalizowanego w msc. Dobre Miasto ul. Jeziorańska na odc. od km 23+888 do km 24+130.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadań pn. : Zadanie Nr 1 : budowa chodnika w msc. NAPIWODA w ciągu dr. woj. nr 545; Zadanie Nr 2 : remont chodnika w msc. WIELBARK w ciągu drogi woj. nr 508.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadania pn. : budowa chodników wraz z zakupem materiałów.
Dodano: 2015-07-24 - ZDP.7.252.37.2015 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-07-08 - zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 508 w msc. WIELBARK w lok od km 21+965 do km 22+583
Dodano: 2015-06-12 - Zakup materiałów na potrzeby przebudowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego
Dodano: 2015-04-09