Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Harcerska 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7419580 , fax. 089 7419590
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Harcerska 1 1
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7419580, fax. 089 7419590
REGON: 51075108800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów chodnikowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów chodnikowych. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę materiałów budowlanych o niżej wymienionym asortymencie. 1. Kostka brukowa CEGŁA szara gr. 6cm - 637,2 m2 2. Kostka brukowa CEGŁA czerwona gr. 6cm - 108 m2 3. Kostka brukowa CEGŁA czerwona gr. 8cm - 69,6 m2 4. Krawężnik uliczny 15/30/100 szary - 408 mb 5. Obrzeża betonowe 6/20/100 szary - 420 mb W/w materiały należy dostarczyć do siedziby zamawiającego przy ulicy Harcerskiej 1 w Mrągowie. Dostarczony materiał powinien posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia.nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.mragowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do realizacji zadania pn.: Budowa chodników i zakup materiałów do budowy chodników, z podziałem na części (2): 1.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów, do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno - prefabrykatów betonowych; 2.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno.
Dodano: 2016-07-21 - Zakup materiałów na potrzeby budowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego (msc. Wielbark i Zabiele)
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2016-04-14 - ZDP.7.252.18.2016 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do : Zadanie Nr 1 : budowy chodnika w msc. Ełdyty Wielkie w ciągu dr. woj. nr 593; Zadanie Nr 2 : rozbudowy drogi woj. nr 593 w zakresie budowy chodnika zlokalizowanego w msc. Dobre Miasto ul. Jeziorańska na odc. od km 23+888 do km 24+130.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadań pn. : Zadanie Nr 1 : budowa chodnika w msc. NAPIWODA w ciągu dr. woj. nr 545; Zadanie Nr 2 : remont chodnika w msc. WIELBARK w ciągu drogi woj. nr 508.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadania pn. : budowa chodników wraz z zakupem materiałów.
Dodano: 2015-07-24 - ZDP.7.252.37.2015 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-07-08 - zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 508 w msc. WIELBARK w lok od km 21+965 do km 22+583
Dodano: 2015-06-12 - Zakup materiałów na potrzeby przebudowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego
Dodano: 2015-04-09