23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 117 219 , fax. 748 117 227
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
pl. Mariański 7/8
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 117 219, fax. 748 117 227
REGON: 89005373100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów instalacji sanitarnej, c. o. drobnego sprzętu, narzędzi oraz filtrów do central wentylacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 5 zadań / części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy dla: Zadania nr 1 – drobny sprzęt, narzędzia, kreślone w załączniku nr 3.1 , Zadania nr 2 - wyroby stalowe i pochodne, kreślone w załączniku nr 3.2 , Zadania nr 3 - wyroby instalacji sanitarnej, c.o. zimnej i ciepłej wody, kreślone w załączniku nr 3.3, Zadania nr 4 - filtry do central wentylacyjnych, kreślone w załączniku nr 3.4, Zadania nr 5 - materiały ogólno-budowlane, kreślone w załączniku nr 3.5 , Szczegółowy zakres dostawy i opis zawarto w/w załącznikach i we wzorze do umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.23wszur.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42130000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium : Dla zadania nr 1 – 1.600,00 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset złotych . Dla zadania nr 2 - 500,00 zł, słownie: pięćset złotych . Dla zadania nr 3 - 400,00 zł, słownie: czterysta złotych . Dla zadania nr 5 – 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW SANITARNYCH
Dodano: 2020-06-25 - Kompleksowa dostawa rur oraz armatury wodnej i kanalizacyjnej
Dodano: 2019-04-23 - Kompleksowa dostawa rur oraz armatury wodnej i kanalizacyjnej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żórawinie
Dodano: 2016-12-23 - Dostawa rur oraz armatury wodnej i kanalizacyjnej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żórawinie.
Dodano: 2016-11-25