Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Strzelcach Wielkich ogłasza przetarg
- Adres: 63-820 Piaski, Strzelce Wielkie
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 719 364 , fax. 655 719 364
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Strzelcach Wielkich
Strzelce Wielkie 84
63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
tel. 655 719 364, fax. 655 719 364
REGON: 41051392000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Gmin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych w 2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych w 2018 roku, odpowiadających standardom jakościowym oraz technicznym, według asortymentu zawartego w formularzu cenowym. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: (według podziału przedstawionego w formularzu cenowym): Cześć I: Dostawa materiałów żeliwnych. Część II: Dostawa materiałów pozostałych. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę wyżej wymienionych materiałów do magazynu głównego w Strzelcach Wielkich oraz do obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych położonych na obszarze gmin Krobia, Pępowo, Pogorzela (powiat Gostyń) i gminy Kobylin (powiat Krotoszyn). Dostawę materiałów budowlanych należy realizować sukcesywnie w terminie i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę oferty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ w oparciu o jej wyliczenie dokonane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do formularza ofertowego (odpowiednio dla części I lub części II lub dla części I i II). Formularz cenowy należy załączyć do oferty w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (na płycie CD lub innym nośniku informacji). 3) Ilości materiałów budowlanych (podane w załączniku nr 1a do formularza ofertowego niniejszej SIWZ), są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Ostateczna ilość zakupionych materiałów uzależniona będzie od zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych wykonawcy. 4) Ilości materiałów budowlanych są wielkościami szacunkowymi, stanowią jedynie przybliżoną wielkość dostaw, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu w stosunku do prognoz. Faktyczne ilości dostaw uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający dopuszcza więc możliwość wykorzystania prawa opcji do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Realizacja prawa opcji może ale nie musi nastąpić. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5) Zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe materiałów będących przedmiotem dostawy nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. 6) Oferowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2016 poz. 1570) oraz aktów wykonawczych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ilości, jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi dostarczanych materiałów. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przydatność do użytkowania każdego z oferowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych wymienionych w załączniku nr 1a do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Okres gwarancji wynosił będzie 12 miesięcy i będzie liczony od daty dostarczenia przez Wykonawcę poszczególnych materiałów. 7) Wykonawca uwzględni w cenie oferowanych materiałów budowlanych koszty z tytułu ich załadunku, transportu do poszczególnych miejsc wskazanych w pkt 1) oraz rozładunku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczególnych wymagań dotyczących wykazania spełniania tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Dodano: 2024-06-12 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elementów małej architektury oraz roślin do nasadzeń dla zadania pn. „Rewitalizacja rynku w Miłosławiu z rozbudową infrastruktury rekreacyjnej”
Dodano: 2024-06-03 - materiały budowlane elektryczne
Dodano: 2021-10-29 - zamówienia na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-23 - zamówienie na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-18 - Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2021-02-04 - zakup materiałów budowlanych : - 3 sztuki krawężników 100cm x 20cm, - 12 sztuk płyt chodnikowych 50cm x 50cm, - 10 sztuk płyt chodnikowych 35cm x 35cm.
Dodano: 2021-01-08 - "Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej”
Dodano: 2020-12-22 - ,,Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu”
Dodano: 2020-10-30 - Zakup i dostawa płyt drogowych do budowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Dodano: 2020-06-24