Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 56-320 Krośnice, Wierzchowice, ul. Kościelna 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3846218 , fax. 071 3846218
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach
Wierzchowice, ul. Kościelna 32
56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3846218, fax. 071 3846218
REGON: 02068887700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do wykonania bieżących remontów dróg powiatowych i wojewódzkich w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres dostawy: Część I. Mieszanka mineralno asfaltowa na gorąco - zakup sukcesywny wg bieżących potrzeb zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2009 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: mieszankę mineralno asfaltową - warstwa ście - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany druk Oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Dokument określający oznaczenie produkowanego wyrobu, który winien zawierać nazwę producenta, oznaczenie wyrobu i inne ważne parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami (aprobata techniczna, świadectwo jakości). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualne na dzień składania ofert, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawcza nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 4.Aktualne na dzień składania ofert, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-03-31 - Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C65 B3 RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ
Dodano: 2016-03-01 - Zakup masy mineralno-asfaltowej na gorąco dla potrzeb Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWY MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA GORĄCO
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-10-14