Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzetu biurowego w ramach projektu pn. Gimnazjum równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzetu biurowego w ramach projektu pn. Gimnazjum równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego w ramach projektu pn. Gimnazjum równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zakupione artykuły w ramach niniejszego postępowania mają zostać dostarczone w 2 turach: - termin realizacji pierwszej tury: do dnia 31 stycznia 2011 r. - termin realizacji drugiej tury: do dnia 31 stycznia 2012 r. W ramach każdej tury zakupione artykuły mają być rozwiezione do pięciu Gimnazjów (w miejscowościach Ciche, Czarny Dunajec, Piekielnik, Ratułów oraz Załuczne) w ilości i terminach ustalonych z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. W przypadku papieru do ksero i drukarek (pozycja nr 1 dla tury I i tury II załącznika nr 5 do SIWZ), Zamawiający przewiduje systematyczne dostawy partiami do poszczególnych szkół zgodnie ze zgłaszanymi zamówieniami przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty, załadunku, dostawy i rozładunku zakupionych artykułów. Płatności za dostarczone artykuły będą realizowane: - dla pierwszej tury w roku 2011 - dla drugiej tury w roku 2012 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SIWZ. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach