Gmina Biała ogłasza przetarg
- Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek 10/2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 77 4387679
- Data zamieszczenia: 2012-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
ul. Rynek 10/2 10/2
48-210 Biała, woj. opolskie
tel. 77 4388542, 4388540, fax. 77 4387679
REGON: 53141334300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby rozbudowy remizy OSP w Łączniku- Gmina Biała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby rozbudowy remizy OSP w Łączniku do końca 2015 r. , zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ- zestawienie materiałów. Harmonogram dostaw zgodny z harmonogramem robót - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wartość rocznych dostaw nie może przekraczać kwot rocznych założonych w budżecie Gminy. 3. Dostawa materiałów z 5-dniowym wyprzedzeniem. 4. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia, a zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia (jeśli dotyczy). 5. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku i rozładunku. 6. Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na przedmiot umowy na warunkach określonych w kartach gwarancyjnych. 7. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 44111000-1 - Materiały budowlane 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 10. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola nr w Nysie przy ulicy 11 Listopada - I etap (zakup i dostawa materiałów)
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa falowników i innych materiałów budowlanych elektrycznych realizowana w ramach zadania Przebudowa sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa materiałów budowlanych termomodernizacyjnych na przebudowę sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa armatury sanitarnej realizowana w ramach zadania Przebudowa sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa osprzętu elektrycznego realizowana w ramach zadania Przebudowa sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa opraw oświetleniowych realizowana w ramach zadania Przebudowa sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-04-15 - DLG.39.565/16 Zakup i dostawa materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa kamienia elewacyjnego i innych materiałów ogólnobudowlanych na przebudowę sali widowiskowo - kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa papy i innych materiałów ogólnobudowlanych na przebudowę sali widowiskowo - kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa materiałów budowlanych na przebudowę sali widowiskowo-kinowej w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2016-02-02