Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8418500 , fax. 059 8427111
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8418500, fax. 059 8427111
    REGON: 77098093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Asortyment i ilości materiałów podane zostały w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały będą zamawiane u Wykonawcy najpóźniej 3 dni przed planowaną dostawą. Równocześnie z dostawą materiałów należy dostarczyć certyfikaty zgodności na przywieziony materiał. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym i ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych wykonanie robót budowlanych nie będzie leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane na teren Domu Pomocy Społecznej w Machowinku nr 3 sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w postaci dostaw częściowych na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni od wezwania. Zamówienie zostanie przekazane Wykonawcy w formie telefonicznej, faxem, pocztą elektroniczną lub pisemnie. W zamówieniu zostanie określony asortyment i ilości oraz data realizacji dostawy. W czasie obowiązywania zawartej umowy w wyniku niniejszego przetargu rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie dostarczoną dostawę ilościową oraz ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach