Przetargi.pl
dostawa materiałów budowlanych i remontowych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS AGH w Krakowie - KC-zp.272-156/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów budowlanych i remontowych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS AGH w Krakowie - KC-zp.272-156/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa materiałów budowlanych i remontowych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS AGH w Krakowie 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i remontowych ujętych w kalkulacji cenowej – załącznik nr 1 A do SIWZ. Ostateczna ilość zamawianych towarów zależeć będzie od skali uszkodzeń infrastruktury Zamawiającego. 2. Wykonawca wyłoniony w przetargu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem cząstkowym złożonym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na własny koszt i ryzyko do magazynu Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawy zostaną odebrane na podstawie dowodu dostawy tj. faktury VAT. 4. Odbiór dostawy przeprowadzony będzie u Zamawiającego i obejmować będzie: -sprawdzenie jakości i ilości dostawy, -sprawdzenie zgodności dostawy z zamówieniem cząstkowym, 5. Jeżeli dostarczony towar nie spełnia parametrów określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie go wymienić na własny koszt nie później jednak niż w ciągu dwóch dni roboczych liczonych od dnia dostawy. 6. Odbiór dostaw potwierdzany będzie na dowodach dostawy (fakturach VAT), a w przypadku rozbieżności pomiędzy zakresem zamówienia, a stanem faktycznym sporządzony zostanie protokół odbioru dostawy, który winien zawierać uzgodnienia poczynione w toku odbioru, jak również będzie stanowił podstawę do zapłaty lub odmowy zapłaty za przedmiot dostawy. 7. Oferowane materiały muszą posiadać stosowne atesty PZH lub równoważne. 8. Ilość zamawianych produktów zawarta w kalkulacji cenowej jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Lista artykułów ujęta w kalkulacji cenowej (zał. nr 1A) będzie brana pod uwagę tylko dla porównania i oceny złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający gwarantuje realizację 60% wartości przedmiotu zamówienia. 10. Okres przydatności do użytku dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). 12. Rozliczenie z jednostką zamawiającą nastąpi po realizacji dostawy do jej siedziby i dokonaniu odbioru ilościowego i jakościowego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania okresowego raportu (w okresach nie krótszych niż kwartalnie) o ilości, rodzaju i kwocie dostaw zrealizowanych dla Zamawiającego od początku obowiązywania umowy. 14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dostarczy wypełniony formularz kalkulacji cenowej w formie pisemnej oraz zaleca się dołączyć formularz kalkulacji cenowej w postaci elektronicznej (tożsamy z formą pisemną).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią), 2.2 Kalkulacja cenowa, potwierdzająca spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ (załącznik Nr 1A do SIWZ + wersja CD), 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną